کد خبر : 1975640 | 05 آبان 1402 ساعت 20:36 | 25.1K بازدید | 6 دیدگاه

انتخاب جالب: جانشین ستاره محروم از عربستان می‌آید

باشگاه نیوکسل قصد دارد روبن نوس، ستاره پرتغالی الهلال را به عنوان جانشین ساندرو تونالی به خدمت بگیرد.

انتخاب جالب: جانشین ستاره محروم از عربستان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل هزینه قابل توجهی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال برای به خدمت گرفتن تونالی از میلان پرداخت کرد اما محرومیت 10 ماهه او برای آنها دردسرساز شده است. 

این اتفاق به هیچ وجه خبر خوبی برای مدیران و کادر فنی نیوکسل نیست و سرمربی این تیم از آنها خواسته که هرچه زودتر به فکر به خدمت گرفتن جانشینی برای این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی باشند. 

حالا تاک اسپورت خبر داده که این باشگاه گزینه عجیبی را به عنوان جانشین این ستاره ایتالیایی در نظر گرفته است. آنها قصد دارند پیشنهادی را برای جذب نوس به مدیران باشگاه الهلال عربستان ارائه کنند. 

1890561

این بازیکن 26 ساله در تابستان امسال تصمیم گرفت ولورهمپتون را ترک کند و راهی لیگ عربستان شود. با توجه به این که مالک اصلی باشگاه الهلال و نیوکسل در واقع صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان است، احتمال این که با این انتقال موافقت شود زیاد است. 

گفته می‌شود که مذاکرات اولیه بین دو طرف انجام شده اما هنوز شرایط این انتقال و همچنین نظر نوس درباره بازگشت به لیگ برتر انگلیس و پیوستن به نیوکسل مشخص نیست. 

تونالی به دلیل شرط بندی به مدت 10 ماه از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا از حضور در میادین محروم شده و تا پایان فصل قادر به همراهی تیم جدیدش نخواهد بود. او همچنین حضور در رقابت‌های یورو 2024 را هم از دست داد. 

دیدگاه‌ها