کد خبر : 1975628 | 05 آبان 1402 ساعت 18:30 | 2.8K بازدید | 5 دیدگاه

سایپا 0 مس شهربابک 0؛

لیگ یک/ توقف صدرنشین در بازی جنجالی

سایپا در خانه علیرغم تلاشی که داشت برای دستیابی به گل برتری ناکام ماند تا حریف امتیاز ارزشمندی را دشت کند.

لیگ یک/ توقف صدرنشین در بازی جنجالی

به گزارش “ورزش سه”، نارنجی‌پوشان که این فصل میزبانی خود را در کرج دنبال می‌کنند، امیدوار بودند برابر مس شهربابک به برتری دست یافته و فرصت صدرنشینی را برای خود شکل دهند.

در نیمه اول نیز این تیم فشار زیادی روی دروازه حریف آورد و در چند صحنه این آیدین قویدل بود که مانع از کامیابی حریف شد. این در حالی بود که شاگردان قاسم شهبا نیز چشم به ضدحملات داشتند و موقعیت‌های خوبی روی دروازه نارنجی‌پوشان شکل دادند که بی‌نتیجه ماند و در یکی از همین موقعیت‌ها در ثانیه پایانی مدعی پنالتی بودند که داور به نظر می‌رسید در تصمیمی درست دستور به ادامه بازی داده است.

این صحنه مشکوک البته در ادامه با برخورد و تنش لفظی شدیدی بین بازیکنان دو تیم همراه شد تا داور بازی به دنبال مدیریت آن باشد و در نهایت شهربابکی‌ها با سه کارت زرد راهی رختکن شدند تا شرایط علیه آنها برای نیمه دوم باشد.

در نیمه دوم اما مس شهربابک با برنامه‌تر‌ ظاهر شد و علاوه بر هماهنگی در دفاع چند لایه، به دنبال ناکام گذاشتن شاگردان حسینی نسب بود که با تدابیر فنی کادرفنی خود رو به بازی مستقیم آورده بود و با حضور مهاجمان بلند قامت خود هدف گلزنی را دنبال می‌کردند. در یکی از همین صحنه‌ها ضربه سر مهاجم سایپا در دقیقه پایانی با واکنش دیدنی گلر شهربابکی‌ها مهار شد تا حریف از رسیدن به گل ناکام بماند.

در ثانیه پایانی مس شهربابک صاحب یک ضربه ایستگاهی از موقعیت مناسب شد و در شرایطی که گلر سایپا آن را در دو ضربه دفع کرده بود، در برگشت نیز شهربابکی‌ها توسط حجت اسلامی صاحب موقعیت دیگری شدند که اینبار گلر سایپا آن را راهی کرنر کرد. در نهایت این بازی نه چندان جذاب با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

مس شهربابک هفته آینده از نفت مسجدسلیمان میزبانی خواهد کرد و سایپا نیز در جدالی سخت مقابل خیبر خرم آباد قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها