کد خبر : 1975539 | 05 آبان 1402 ساعت 12:56 | 29.6K بازدید | 34 دیدگاه

ژاوی مامور مهار بلینگام را انتخاب کرد

اوریول رومئو، هافبک بارسلونا، سخت‌ترین ماموریت خود را در پیش دارد: مهار ستاره انگلیسی رئال مادرید.

ژاوی مامور مهار بلینگام را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش از بازی انگلیس-ایتالیا در جریان مصاحبه‌ کارلو آنچلوتی با یک رسانه ایتالیایی، از او پرسیده شد که چگونه می‌توان جود بلینگام را متوقف کرد. او لبخندی زد و گفت بلینگام قطعا کاری که می‌خواهد را برای تیمش انجام می‌دهد و ایتالیا می‌تواند با بازیکنان باکیفیتش پاسخ انگلیس را بدهد.

حق با کارلتو بود. بلینگام کارش را انجام داد. او همیشه کارش را انجام می‌دهد و در همه بازی‌های این فصل تاثیرگذار بوده است. او تا این مقطع از فصل بازیکنی غیرقابل مهار بوده و حالا باید مقابل بارسلونا قرار بگیرد.

سخت‌ترین کار ژاوی همین است. مهار مرد انگلیسی و غیرقابل توقف رئال مادرید. او باید تا فردا فرمول این کار را پیدا کند، وگرنه او هم به سرنوشت رقبای قبلی رئال دچار خواهد شد.

1945563

بارسا می‌داند که رئال مادرید همچنان در ضدحملات تیمی ویرانگر است، البته آنچلوتی ساختار تیم را نسبت به فصل گذشته تغییر داده است. در بیشتر بازی‌ها آنها بدون وینگر بازی می‌کنند. جدایی بنزما همراه با آمدن بلینگام به این معنی است که آنچلوتی روی خط هافبک و حضور بلینگام تمرکز می‌کند.

ژاوی هم علاوه‌بر مهار بازیکنانی مانند وینیسیوس، باید بر روی مهار بلینگام تمرکز کند. بر اساس گزارش اسپورت، او اوریول رومئو را برای این کار انتخاب کرده است. این سخت‌ترین ماموریت رومئو از زمان آمدنش به بارسلوناست. مهار بازیکنی که تا این مقطع از فصل غیرقابل مهار بوده. قطعا او برای این کار به کمک بازیکنان دیگر خط هافبک نیاز پیدا می‌کند، اما ژاوی قصد دارد او را به عنوان نزدیک‌ترین بازیکن به ستاره انگلیسی رئال انتخاب کند.

1945562

دیدگاه‌ها