کد خبر : 1975512 | 05 آبان 1402 ساعت 10:27 | 23.2K بازدید | 31 دیدگاه

ژاوی در ال‌کلاسیکو از برگ برنده‌اش استفاده می‌کند

فرمین لوپز مزد بازی‌های خوبش در مسابقات اخیر را خواهد گرفت و در ال‌کلاسیکو بازی می‌کند.

ژاوی در ال‌کلاسیکو از برگ برنده‌اش استفاده می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، فرمین لوپز، ستاره جوان بارسلونا در این فصل که از لاماسیا به تیم اضافه شده است، می‌تواند نقش بزرگی در ال‌کلاسیکوی روز شنبه ایفا کند.

او درخشیدن را از بازی برابر رئال مادرید در پیش‌ فصل آغاز کرد و پس از چند بازی نیمکت‌نشینی در ابتدای فصل، در بازی مقابل آنتورپ در چمپیونزلیگ، توانست دقایقی برای بازی به دست بیاورد. او هفته بعدش نیز برابر مایورکا بازی کرد و با زدن گل دوم تیمش، نشان داد که اعتماد ژاوی به او بی‌دلیل نبوده است.

1945474

پس از این بازی، در همه بازی‌های بارسلونا بازی کرد و در بازی برابر گرانادا نیز، برای اولین بار حضور در ترکیب اصلی تیم ژاوی را تجربه کرد.

نمایش‌های خوب او دقیقا پیش از ال‌کلاسیکو و در بازی برابر شاختار دونتسک به اوج خود رسید. این بازیکن اسپانیایی در دقیقه ۲۸ توپی ارسالی از ایلکای گوندوگان را به تیر کوبید و فران تورس در برگشت آن را گل کرد تا به نوعی یک پاس گل ثبت کرده باشد.

1945476

حدود ده دقیقه بعد نیز این بار خودش با پاس فران تورس با یک شوت دیدنی دروازه حریف را باز کرد و برای رئال مادرید خط و نشان کشید. او در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد و پس از دریافت جایزه‌اش، اعلام کرد دوست دارد در ال‌کلاسیکو بازی کند و گل بزند.

اکنون خبر رسیده است که ژاوی قصد دارد او را در ترکیب ابتدایی بارسلونا برای ال‌کلاسیکو قرار دهد. این سرمربی اسپانیایی او را به عنوان یک خرید جدید و همه‌کاره می‌بیند. او می‌تواند مانند گاوی در خط هافبک یا حمله بازی کند و بازیکنی کارآمد محسوب می‌شود.

1945475

دیدگاه‌ها