کد خبر : 1975465 | 04 آبان 1402 ساعت 22:30 | 11.9K بازدید | 19 دیدگاه

نظر عجیب رئیس لالیگا: رابطه رئال بارسا به ما ربط ندارد!

خاویر تباس، رئیس اجرایی لالیگا گفته است که ارتباط خوب بین رئال و بارسا به این سازمان ارتباطی ندارد.

نظر عجیب رئیس لالیگا: رابطه رئال بارسا به ما ربط ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ارتباط خوب بین رئال مادرید و بارسلونا که بعد از ماجرای لیگ اروپا و با اتحاد این دو تیم بر سر تشکیل این سازمان شکل گرفته بود، مدتی است با اتفاقات مختلف کدر شده است.

در پرونده اتهام بارسلونا به فرار مالیاتی و رشوه به نگریرا، رئیس اتحادییه داوران لالیگا، رئال مادرید به اتهامات این تیم دامن زد که با واکنش خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا رو به رو شدند که معتقد بود این اتهامات ساخته باشگاه رئال مادرید برای "کثیف کردن تاریخ" بارسا است و رسانه ها را به "مادرید گرایی جمعی" متهم کرد و گفت قصد دارد با این پدیده مبارزه کند. بعد از بخشیده شدن محرومیت ناچو هرناندز، کاپیتان رئال در آستانه ال‌کلاسیکو، مسئولان باشگاه بارسلونا کنایه هایی را در مورد اغماض مسئولان لالیگا برای بازیکنان رئال به این تیم زندند.

1945377

در آخرین مورد هم سخنگوی باشگاه بارسلونا به وینیسیوس توهین زشتی کرد و او را دلقک خواند که خشم رئالی ها را در پی داشت و فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال حتی با وجود عذرخواهی باشگاه بارسلونا از وینیسیوس، تصمیم گرفته است تا برای دیدن ال‌کلاسیکو به ورزشگاه مونت خوئیک نرود.

همه این موارد روابط این دو رقیب اصلی را در اسپانیا در بدترین حالت چند سال اخیر قرار داده است. اما خاویر تباس می گوید که قصدی برای مداخله یا وساطت در این وضعیت ندارد:" رابطه خوب یا بد این دو باشگاه به ما ارتباطی پیدا نمی کند. ما در این مورد دخالت نمی کنیم."

دیدگاه‌ها