کد خبر : 1975456 | 04 آبان 1402 ساعت 21:33 | 17.6K بازدید | 6 دیدگاه

اسطوره یونایتد به هواداران تیم جدیدش: صبور باشید!

وین رونی، سرمربی بیرمنگام، پس از تمسخر توسط برخی از هواداران پس از دو باخت در دو بازی اول خود، پیامی را برای هواداران این تیم ارسال کرد.

اسطوره یونایتد به هواداران تیم جدیدش: صبور باشید!

به گزارش "ورزش سه"،  برکناری سرمربی سابق بیرمنگام جان یوستیس به دلیل "تناسب با رهبری باشگاه" برای بسیاری تعجب آور بود، به ویژه با توجه به دستاوردهای او، چرا که در آن زمان، بیرمنگام با 18 امتیاز از 11 مسابقه در جدول رده بندی جایگاه مناسبی داشته و حتی احتمال قرار گرفتن در پلی آف صعود برای این تیم وجود داشت. رونی به عنوان جانشین او شرایط سختی را به ارث برده است چون با این موفقیت های یوستیس در اوایل فصل انتظارات افزایش یافته است و نتایج جدید باعث ناامیدی زیادی از رونی در میان بخش‌های خاصی از طرفداران شده است.

1945360

رونی پس از شکست خانگی 2-0 مقابل هال سیتی در روز چهارشنبه هو شد. این دومین شکست او در سمت سرمربی در دو بازی اول بود. او در مصاحبه ای با اسکای اسپورت اصرار داشت که نگرانی های هواداران را درک می کند، اما از کسانی که از بازی های اولیه او انتقاد می کنند، خواست که "صبور" باشند زیرا او سعی می کند تیم را به سبک بازی مبتنی بر مالکیت بیشتر تبدیل کند.

رونی گفت: "برای اینکه ما به جلو برویم، واضح است که باید بیشتر فکر کنیم و برای بلندمدت باشگاه برنامه داشته باشیم، و در کوتاه مدت، بدیهی است که این ممکن است برای هواداران ناامید کننده باشد." تنها چیزی که می خواهید نتیجه است، اما ما می دانیم که به کجا می خواهیم برویم و چگونه می خواهیم به آنجا برسیم. "رونی در پاسخ به این سوال که پیام او به هواداران چه خواهد بود، افزود: "صبور باشید. متوجه شدم، می فهمم، شما راه خود را با یک مدیر بسیار محبوب که در ایجاد ثبات در باشگاه کار خوبی انجام داده است، جدا کرده اید. اما ما باید به جلو برویم و این هدف ماست."

دیدگاه‌ها