کد خبر : 1975350 | 04 آبان 1402 ساعت 11:50 | 22.2K بازدید | 5 دیدگاه

دعوا پس از شکست سنگین: سرمربی علیه کاپیتان!

اظهارات داویده کالابریا، مدافع میلان، در انتقاد از هم‌تیمی‌هایش به هیچ وجه به مذاق استفانو پیولی خوش نیامده است.

دعوا پس از شکست سنگین: سرمربی علیه کاپیتان!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با نتیحه 0-3 شکست خورد.

این پنجمین دیدار متوالی در لیگ قهرمانان بود که میلان نتوانست حتی یک گل در آن به ثمر برساند و این اتفاق انتقادات زیادی را از بازیکنان این تیم خصوصا در خط حمله به همراه داشته است.

کالابریا بین دو نیمه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، اما در نهایت او هم نتوانست کمکی به تیمش کند و مانع از باز شدن دروازه به دست ستاره‌های تیم حریف شود و به نظر می‌رسید که از عملکرد دیگر بازیکنان میلان هم راضی نیست. 

1945149

او پس از پایان این بازی مدعی شده بود که ستاره‌های روسونری باید عملکرد بهتری داشته باشند و تلاشی که در تمرینات این تیم به کار می‌گیرند را در زمین هم پیاده کنند.

پیولی زمانی که از اظهارات او مطلع شد به خبرنگاران گفت: «او اشتباه کرد که این حرف را زد. هیچکس نیست که با تمرکز و قدرت در تمرینات حضور نداشته باشد. این اتفاقات ممکن است رخ دهد که در اثر فشار پس از بازی حرف‌هایی مطرح شود که درست نیست. فکر نمی‌کنم که کالابریا هم منظور خاصی از این صحبت‌ها داشته باشد.»

دیدگاه‌ها