کد خبر : 1975259 | 03 آبان 1402 ساعت 21:36 | 66.8K بازدید | 16 دیدگاه

تمجید خاص فرهاد مجیدی از تیم احمد نور

فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی اتحاد کلبا، قبل از رویارویی تیمش مقابل الوحده در چارچوب لیگ حرفه‌ای امارات، بر قدرت حریفش تاکید کرد.

تمجید خاص فرهاد مجیدی از تیم احمد نور

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا در نشست خبری این دیدار از هفته ششم گفت: الوحده یکی از تیم‌های قدرتمندی است که در لیگ امارات حضور دارد، بازیکنان شاخصی دارد و انتظار یک بازی جذاب و قدرتمند را دارم.

وی افزود: دو تیم برای رسیدن به پیروزی بازی خواهند کرد و به نظر من تیمی که بتواند از فرصت‌ها استفاده کند برنده مسابقه خواهد بود.

1944960

محمد سبیل بازیکن تیم اتحاد کلبا نیز به نوبه خود گفت: ما یک بازی مهم مقابل الوحده در زمین خود داریم و به دنبال ارائه سطح خوب و قدرتمندی هستیم و این تقابل سخت خواهد بود.

سبیل افزود: باید تمرکز کامل روی بازی داشته باشیم و امیدواریم در کسب پیروزی موفق باشیم و از همه بازیکنان اتحاد کلبا تشکر می‌کنم زیرا در سطوح بالایی بازی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در خط مقدم این بازیکنان، آندرس وومبارگر مهاجمی قرار دارد که در ابتدای حضورش در این تیم با مشکل کنار آمدن با تیم مواجه بود و در حال حاضر در سطح عالی بازی می‌کند و عملکردش بسیار بهتر شده است.

شایان ذکر است که اتحاد کلبا با 7 امتیاز و یک امتیاز کمتر از الوحده که در رده دهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها