کد خبر : 1974715 | 02 آبان 1402 ساعت 05:13 | 63.3K بازدید | 37 دیدگاه

گل سوم سپاهان، در اروپا مردود در آسیا قبول! (عکس)

در حالی که گل اول سپاهان در مصاف با آلمالیق با نظر کمک داور ویدئویی و تصمیم داور وسط میدان مردود اعلام شد اما گل سوم این تیم توسط همین داور و با بازبینی ویدئویی پذیرفته شد.

گل سوم سپاهان، در اروپا مردود در آسیا قبول! (عکس)

به گزارش ورزش سه سپاهان در زمین آلمالیق ازبکستان با نتیجه سه بر یک پیروز شد؛ مسابقه‌ای که داور مجبور شد چند بار از کمک داور ویدیویی استفاده کند. در صحنه گل سوم سپاهان که با ارسال میلاد زکی پور و ضربه نهایی رضا اسدی به ثمر رسید در لحظه آهسته اینطور به نظر می‌رسید که بازیکن سپاهان که جلوتر از مدافعان حریف بوده روی توپ اثر داشته و این می‌تواند تصمیم کمک داور برای آفساید اعلام کردن آن را تائید کند.

ویدئو: 314372

با این حال تصویر گل توسط کمک داور ویدئویی بازبینی و پس از بررسی توسط داور وسط پذیرفته شد.

1943917

اما این گل در شرایطی پذیرفته شد که در بازی قبلی بارسلونا در لالیگا کمک داوران ویدئویی گل سوم این تیم مقابل گرانادا را نپذیرفتند و این تیم از یک پیروزی خارج از خانه محروم شد. در آن مسابقه که پیش از تعطیلات فیفادی انجام شده بود بارسا بعد از به تساوی کشاندن مسابقه، گل سوم را هم با ارسال کانسلو و ضربه نهایی فلیکس به ثمر رساند اما کمک داور ویدئویی به خاطر پرش فران تورس و توپی که از بالای سر او رد شده بود این گل را مردود اعلام کرد که جنجال بزرگی در فوتبال اسپانیا به راه انداخت.

با این وجود احمد العلی داور اردنی بازی امشب اشتباه داوران لالیگایی را مرتکب نشد و گل سپاهان همان طور که رضا اسدی انتظارش را می‌کشید تائید شد و سپاهان دقایق باقی مانده را با خیال راحت از بابت کسب پیروزی به مدیریت بازی پرداخت.

دیدگاه‌ها