کد خبر : 1974668 | 01 آبان 1402 ساعت 20:13 | 29.6K بازدید | 26 دیدگاه

آقای گل لیگ متوقف نمی‌شود؛

رضا اسدی و یک حدنصاب استثنایی

رضا اسدی موفق شد در هفتمین حضور در ترکیب سپاهان، ششمین مرتبه برای این تیم گلزنی کند!

رضا اسدی و یک حدنصاب استثنایی

به گزارش "ورزش‌ سه"، زندگی حرفه‌ای رضا اسدی پس از ورود پاکو خمس به فوتبال ایران کاملا دگرگون شده است. او با شرایط اسفباری پرسپولیس را در پایان لیگ بیست و یکم ترک کرد و شاید هیچ کس تصور نمی‌کرد در پایان لیگ بیست و دوم اگر نگوئیم پرخواهان‌ترین، که یکی از پرخواهان‌ترین بازیکنان لیگ فوتبال ایران باشد و درنهایت هم با قراردادی قابل توجه که حواشی زیادی به همراه داشت، از تراکتور به سپاهان پیوست تا پس از 7 سال به جایی بازگردد که در دوران جوانی از آنجا رشد کرده بود.

1943831

حواشی زیادی که پیرامون اسدی وجود داشت، می‌توانست عملکرد این بازیکن را تحت تاثیر قرار بدهد، اما این بازیکن که از نیمه دوم فصل گذشته با حضور پاکو خمس در پست مهاجم بازی می‌کند، از همان بازی اول طلایی‌پوشان که مقابل تراکتور بود، درخشید و در مسابقات بعدی هم خللی در عملکرد او ایجاد نشد.

اسدی حالا طی 5 مسابقه پیاپی لیگ برتر برابر تراکتور، ذوب‌آهن، استقلال، پیکان و صنعت نفت آبادان موفق به گلزنی شده و ساعتی پیش در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق هم زننده گل سوم طلایی پوشان اصفهانی بود، تا در این فصل فقط در مصاف با نیروی هوایی موفق به گلزنی نشده باشد! 

1943832

آقای گل فعلی مسابقات لیگ برتر که دو سه بازی نیز نسبت به حریفانش کمتر انجام داده، در حالی که به شکلی عجیب از اردوهای تیم ملی دور شده، همچنان به درخشش خود ادامه می‌دهد. این تازه آغاز ماجراجویی بازیکنی است که کمتر از یک سال و چند ماه پیش با وضعیت بسیار بدی از پرسپولیس جدا شد، اما حالا نه تنها پرسپولیسی‌ها که همه تیم‌های مدعی لیگ برتر حسرت داشتن بازیکنی مثل او را می‌خورند، اما این خوشبختی فعلا به مورایس و سپاهان رسیده است.

دیدگاه‌ها