کد خبر : 1974430 | 30 مهر 1402 ساعت 23:16 | 15.4K بازدید | 3 دیدگاه

این اخراج نقشه‌های پیولی را به باد داد (عکس)

مالک تیاو، مدافع میلان، در دقیقه ۴۰ بازی با یوونتوس از زمین بازی اخراج شد.

این اخراج نقشه‌های پیولی را به باد داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" میلان در هفته نهم مسابقات سری A با غایبانی بی‌شمار برابر یوونتوس قرار گرفت.

در چند دقیقه آغازین بازی تیم استفانو پیولی دست بالاتر را نسبت به یوونتوس داشت و حتی در موقعیتی نیز ژیرو در آستانه گلزنی بود اما وویژک شزنی با واکنشی زیبا مانع او شد.

در ادامه باز هم این میلان بود که مالک توپ و زمین بود و فرصت خاصی به یوونتوس نمی‌رسید. در اواخر نیمه اول و لحظاتی از بازی که توپ بیشتر در میانه میدان بود و خبری از موقعیتی روی دروازه دو تیم نبود، یک پاس زیبا از تیموتی وه‌آ همه چیز را برای میلان به هم ریخت.

در دقیقه ۴۰، تیموتی وه‌آ پاسی رو به جلو را برای مویزه کین فرستاد و این مهاجم ایتالیایی با یک چرخش زیبا از مالک تیاو، مدافع میلان، فرار کرد و تیاو که نمی‌خواست این بازیکن با دروازه‌بان تک به تک شود، او را گرفت و مرتکب خطا شد.

1943392
1943391
1943393

داور بلافاصله سوت زد و با اعلام خطا برای یووه پشت محوطه جریمه، تیاو را به دلیل جلوگیری از خلق موقعیت بزرگ برای گلزنی با کارت قرمز مستقیم، از زمین بازی اخراج کرد.

این اخراج برای میلان می‌تواند به قیمت از دست دادن فرصت صدرنشینی تمام و حتی منجر به وقوع یک باخت خانگی شود. پیولی پس از این اخراج، کریستین پولیسیک را از بازی بیرون آورد و پیر کالولو را به بازی فرستاد تا جای خالی تیاو را پر کند.

بازی تا پایان نیمه اول با نتیجه صفر-صفر مساوی دنبال می‌شود.

دیدگاه‌ها