کد خبر : 1974294 | 30 مهر 1402 ساعت 12:51 | 48.5K بازدید | 54 دیدگاه

چه شانسی

این 4 رئالی معجزه‌وار به ال‌کلاسیکو رسیدند

در بازی دیشب رئال و سویا وینیسیوس، رودیگر، بلینگام و کارلو آنچلوتی خوش شانس بودند که اخراج نشدند و ال‌کلاسیکوی هفته بعد را از دست ندادند.

این 4 رئالی معجزه‌وار به ال‌کلاسیکو رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، دقایق پایانی دیدار سویا-رئال مادرید پر از برخورد و تنش بود که در آن وینیسیوس جونیور، جود بلینگام و کارلو آنچلوتی نیز حضور داشتند و بسیار نزدیک بود که با کارت قرمز داور جریمه شوند تا در این صورت ال‌کلاسیکو هفته آینده مقابل بارسلونا در مونتجوئیک را از دست بدهند.

1943083

آنچلوتی با داور مسابقه، داور باسکی، ریکاردو دی بورگوس بنگوئتچیا، درگیری لفظی پیدا کرد و سرانجام به دلیل اعتراضات مکرر به او کارت زرد نشان داده شد. سرمربی ایتالیایی محدودیت های حوزه فنی خود را رعایت نمی کرد تا جایی که چندین بار وارد زمین بازی شد. چیزی نمانده بود کارلتو از بازی اخراج شود.

1942921

در پایان مسابقه، کارلتو که هنوز از تمام اتفاقات رخ داده در میدان بسیار ناراضی بود، سرخیو راموس را در آغوش گرفت ولی تمایلی به دست دادن با دی بورگوس نداشت. او البته به دیگو آلونسو، مربی ای که این شنبه قبل پس از اخراج خوزه لوئیس مندیلیبار، اولین حضور خود را روی نیمکت سویا تجربه کرد، خوش آمد گفت. آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی ترجیح داد به شوخی و کنایه از داور تعریف کند و گفت اگر حرف دلش را بزند، محروم خواهد شد.

1942956

وینیسیوس نیز به نوبه خود با نایلند، دروازه بان سویا، درگیر شد. ستاره برزیلی از او می خواست سریع بازی را شروع کند و دستانش را روی سینه او گذاشت. دروازه بان نروژی نیز از فرصت استفاده کرد و خودش را روی زمین انداخت. از آنجا بود که یک نزاع بزرگ شروع شد که در آن بازیکنان متعددی از هر دو تیم مداخله کردند، در حالی که پیسخوان نیز دیگ جوشانی شده بود و علیه وینی شعار می داد. او یک قدم تا اخراج فاصله داشت ولی خوش شانس بود. کارلتو نیز به سرعت او را بیرون کشید.

1942843

جود بلینگام نیز با آتش بازی می کرد. در وقت های اضافه بازی، ستاره انگلیسی تکل بسیار خشنی روی ایوان راکیتیچ رفت که می توانست به قیمت اخراج او تمام شود، هرچند دی بورگوس حتی به او کارت زرد هم نداد.

باید به رودیگر نیز اشاره کرد که علی‌رغم درگیری شدید با سرخیو راموس، کارت نگرفت تا 5 اخطاره نشود.

دیدگاه‌ها