کد خبر : 1974118 | 29 مهر 1402 ساعت 18:06 | 11K بازدید | 61 دیدگاه

خیبرخرم آباد 5 - خوشه طلایی 1؛

لیگ‌ یک/ ششمین برد خیبر برای گرفتن صدر

شاگردان رضا مهاجری موفق شدند ششمین مسابقه پیاپی خود را هم با پیروزی تمام کنند و اینبار با یک پیروزی پر گل موفق به انجام این مهم شدند.

لیگ‌ یک/ ششمین برد خیبر برای گرفتن صدر

به گزارش "ورزش‌ سه"، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول شاگردان رضا مهاجری میزبان خوشه طلایی ساوه بودند و در پایان موفق شدند با یک پیروزی دلچسب زمین مسابقه را ترک کنند.

خیبر لیگ را با دو باخت ناامید کننده آغاز کرد، اما حالا در پایان هفته هشتم موفق به کسب هشتمین پیروزی پیاپی شده است.

آنها دقایقی پیش در حالی از مصاف با خوشه طلایی خارج شدند که موفق به زدن 5 گل شده بودند. شاگردان مهاجری خیلی زود در دقیقه ۵ با ضربه حسین شهابی از میهمان خود پیش افتادند و در دقایق ۱۰ و 1۶ علیرضا امیرخانی موفق به دبل شد تا نسخه خوشه طلایی در همان 15 دقیقه ابتدایی پیچیده شده باشد. 

1942826

مسابقه با همین نتیجه در پایان نیمه اول تمام شد و در نیمه دوم دبل سامان مهرابی‌زاده در دقایق 75 و 84 در حالی که برهان عابد در دقیقه 51 تیم خوشه طلایی را امیدوار کرده بود، کار را تمام کرد و خیبر 18 امتیازی به صدر جدول رفت.

این پیروزی در شرایطی به دست آمد که سایپا در آستارا متوقف شد تا شاگردان مهاجری همچنان به روند صعودی خودشان ادامه بدهند و نام‌شان به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح شود.

1942828

در سوی دیگر خوشه طلایی 7 امتیازی ماند تا در رتبه چهاردهم قرار بگیرد و در فصل جاری پرویزی مالک این تیم کار سختی برای حفظ این امتیاز تیمش داشته باشد.

دیدگاه‌ها