کد خبر : 1973823 | 28 مهر 1402 ساعت 14:43 | 31.3K بازدید | 32 دیدگاه

از ناهار تا پاداش

گلایه پرسپولیسی‌ها از قزوین تا تهران

بازیکنان پرسپوليس علی‌رغم برتری قاطع برابر پیکان همچنان از وضعیتی که درگیر آن هستند ناراضی‌اند.

گلایه پرسپولیسی‌ها از قزوین تا تهران

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس بعد از پشت سر گذاشتن هفته‌ای پرماجرا در نهایت برابر پیکان در قزوین قرار گرفت و موفق شد با هت‌تریک شهاب زاهدی با نتیجه سه - یک حریف را شکست دهد.

با این حال در اردوی پرسپوليس بعد از این بازی همچنان نسبت به بی‌توجهی مدیران تیم بابت مطالبات و مشکلات تیم گلایه‌های زیادی وجود دارد.

موضوع اولی که بازیکنان آن را به گوش سرپرست و کادرفنی رساندند مسئله ادامه‌دار ناهار است. همان‌طور که یحیی گل‌محمدی نیز پیش از این به آن اشاره کرده بود، مدتی است ناهار بازیکنان بعد از تمرین قطع شده است و این مسئله با توجه به فاصله محل تمرین تا منزل بازیکنان دردسر بزرگی برای آنها شکل داده است. گل‌محمدی با اشاره به این موضوع که غذای بازیکنان بعد از تمرین یک موضوع حرفه‌ای است که باشگاه باید به آن توجه کند، با اظهار نظر جالب درویش در این رابطه مواجه شد که پول ناهار نداریم و اوضاع به بدترین شکل ممکن خراب است.

مسئله بعدی هم پاداش پیروزی است که پیش از این بعد از بازی‌ها به بازیکنان و اعضای تیم پرداخت می‌شد و این موضوع در این فصل رعایت نشده است. باشگاه البته اعلام کرده که سازمان بازرسی مخالفت خود را برای پرداخت پاداش اعلام کرده که با واکنش بازیکنان همراه شده و آنها معتقدند وقتی دیگر تیم‌ها به راحتی پاداش دریافت می‌کنند، چرا سازمان بازرسی فقط به این باشگاه در این موضوع گیر داده است و به نوعی این ادعای مدیران تیم را نپذیرفته‌اند.

و در نهایت مسئله پرداختی‌ها که بازیکنان اعلام کردند نهایت تا هفته آینده منتظر باشگاه و حل این مسئله خواهند ماند.

باید دید گلایه‌های بازیکنان پرسپوليس با چه واکنشی از سوی مدیران این برای حل آن همراه خواهد شد.

دیدگاه‌ها