کد خبر : 1973807 | 28 مهر 1402 ساعت 13:01 | 35.7K بازدید | 32 دیدگاه

ماجرای جالب هوادار پرسپولیس در قزوین؛

یک نفر به شهاب گفته بود هت‌تریک می‌کند!

اینکه دو تیم پایتخت ناچار شوند در قزوین به میدان بروند، فرصت ویژه برای مردم این شهر بود و روز متفاوتی رقم زد.

یک نفر به شهاب گفته بود هت‌تریک می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از هواداران پرسپولیس در صبح بازی با پیکان در دیدار با شهاب زاهدی، زننده سه گل سرخ پوشان مقابل پیکان این مهم را به او گفته بود و در اتفاقی عجیب، این مهاجم هم توانست هت‌تریک کند.

از برگزاری جشن تولد با حضور بازیکنان تیم محبوبت بگو. از قبل برنامه‌ریزی شده بود؟
نه واقعا... همسرم وقتی متوجه شد تیم پرسپولیس برای بازی پیکان قرار است به قزوین بیاید، در همان هتل محل اسکان تیم، میز رزرو می‌کند تا صرفا در جایی که فوتبالیست‌های محبوبم هستند، تولدم را جشن بگیریم.

پس حسابی خوش‌شانس بودی؟
قطعا. البته شب قبل از مسابقه اعضای تیم شام را خورده و به اتاق‌هایشان رفته بودند. از مجموعه تیم فقط لیدرها و دکتر حقیقت و چند نفر دیگر سر میز بودند.
به امید اینکه شاید از بازیکنان و آقا یحیی کسی به رستوران و کافه هتل مراجعه کنند، تا ۱۲ شب در آنجا ماندم ولی خبری نشد. وقتی یکی از اعضای تیم متوجه این موضوع شد، لطف کردند و گفتند که فردا برای صبحانه برویم تا شانس‌مان را برای رویارویی با پرسپولیسی‌ها مجددا امتحان کنیم. صبح که مجدد به هتل رفتیم فرصت شد تا با بازیکنان پرسپولیس عکس بگیرم و بعدش هم جشن کوچکی برای تولدم.

1942084

مثل اینکه به شهاب زاهدی گفتی در بازی هت‌تریک می‌کند. البته خیلی محتمل نبود ولی دقیقا همین طور شد.
به واسطه شوق زیاد آن شب، خواب دیدم که شهاب زاهدی در بازی فردا هت‌تریک می‌کند! وقتی صبح او را دیدم با اطمینان زیاد گفتم آقا شهاب امروز هت‌تریک می‌کنی. شهاب زاهدی متعجب از این پیش‌بینی با لبخند گفت ان‌شاءالله.

پرسپولیس دیروز در شهر قزوین پیکان را با هت تریک شهاب زاهدی، مهاجم تازه به خدمت گرفته شده که نسبت به عملکردش تردیدهایی وجود داشت، با سه گل شکست می‌دهد تا پیش‌بینی یک هوادار قزوینی هم درست از آب دربیاید.

دیدگاه‌ها