کد خبر : 1973700 | 28 مهر 1402 ساعت 03:31 | 20K بازدید | 9 دیدگاه

بازگشت ترابی- نور در تاریکی قبل از آسیا

مهدی ترابی که بعد از مصدومیت مقابل النصر نتوانسته بود در دو بازی قبلی تیمش به میدان برود بالاخره از بند مصدومیت رها شد و برگشت.

بازگشت ترابی- نور در تاریکی قبل از آسیا

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که یک ماه از مصدومیت مهدی ترابی می‌گذشت این بازیکن مطابق انتظار و اخبار از قبل اعلام شده در فهرست 20 نفره تیمش برای بازی مقابل پیکان قرار گرفت.

در شرایطی که بازی تا دقیقه 72 و در نیمه دوم با نتیجه مساوی پیش می‌رفت تصور می‌شد یحیی به خاطر برون رفت از این موقعیت ریسک کرده و ترابی را به زمین بفرستد، اما گل‌محمدی لحظاتی بعد به خواسته‌اش رسید و تنها بعد از ایجاد اختلاف دوگله، ستاره تیمش را به میدان فرستاد.

ترابی در وقت‌های تلف شده به میدان رفت و چهار دقیقه فرصت بازی پیدا کرد که طبیعتا در این زمان کوتاه شانسی برای ارائه توانایی‌هایش نداشت، اما با همین دقایق کوتاه تا حدودی در شرایط مسابقه قرار گرفت.

بازگشت ترابی از مصدومیت و حضورش در زمین در شرایطی که اخبار تلخ مصدومیت بازیکنان بعد از هر بازی، هواداران و کادر فنی این تیم را نگران و ناامید می‌کند بازگشت امید به اردوی پرسپولیس بود بخصوص که سرخ‌ها سه‌شنبه هفته پیش‌رو باید در یک بازی آسیایی مقابل نماینده تاجیکستان قرار بگیرند.
باید دید تا آن روز شرایط بدنی ترابی، یحیی را مجاب خواهد کرد که این وینگر توانمند و تکنیکی را مقابل استقلال دوشنبه در ترکیب اصلی قرار دهد یا نه.

دیدگاه‌ها