کد خبر : 1973521 | 27 مهر 1402 ساعت 03:27 | 23.4K بازدید | 23 دیدگاه

این بار با پیراهن تراکتور

سیامک نعمتی دو سال آزگار گل نزده بود!

سیامکن نعمتی هافبک با تجربه تراکتوری ها موفق شد با پیراهن سومین تیمش در لیگ برتر گلزنی کند.

سیامک نعمتی دو سال آزگار گل نزده بود!

به گزارش ورزش سه یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان ساال های اخیر فوتال ایران هفته گذشته موفق به ثبت اولین گلش با پیرهن تراکتور تبریز شد. در روز برد پرگل تبریزی ها مقابل الومیووم در اراک، هافبک سابق پرسپولیسی ها موفق شد نخستین گل تیمش را روی یک ضربه سر به ثمر برساند.

سیامک تاکنون با پیراهن تیم های پیکان و پرسپولیس در لیگ برتر گلزنی کرده بود و حالا با پیراهن سومین تیم موفق به تکرار این مهم شد.

ردپای تراکتور در آخرین گلی که سیامک در لیگ برتر به ثمر رسانده بود، نکته جالب توجه آخرین گل سیامک در لیگ برتر است. هافبک سی ساله تی تی ها آخرین باری که موفق به گلزنی در لیگ برتر شده بود، 13 دی ماه 1400 و بازی رفت لیگ بیست و یکم برابر تراکتور بود. در روزی که پرسپولیسی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک از سد تراکتور آشفته ی آن روزها بگذرند.

هدایت تراکتوری ها در آن بازی بر عهده زونومیر سولدوی کروات بود که پس از نتایج فاجعه بار از تراکتور اخراج شده بود. باید دید عملکرد خوب سیامک نعمتی تا کجا ادامه خواهد داشت و هافبک گلزن تبریزی ها در این فصل روی چند گل از مجموع گل های تیمش تاثیر گذار خواهد بود.

1941688
روزی که شماره 88 آن روزهای پرسپولیس موفق شد دروازه تیم کنونی اش را باز کند - 13 دی ماه 1400

البته که باید به این نکته اشاره کرد که نعمتی در اسفند ماه سال گذشته موفق شده بود در دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی در اصفهان دروازه سپاهان را باز کند اما از آخرین گلی که او در لیگ برتر به ثمر رسانده بود، نزدیک به 650 روز می گذشت.

دیدگاه‌ها