کد خبر : 1973241 | 25 مهر 1402 ساعت 21:35 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک بار دیگر معز علی علیه شجاع و پورعلی

با اعلام ترکیب اصلی تیم ملی قطر برای مصاف مقابل ایران مشخص شد معز علی تنها بازیکن از ترکیب دو هفته قبل الدحیل مقابل پرسپولیس در ارنج تیم ملی کشورش خواهد بود.

یک بار دیگر معز علی علیه شجاع و پورعلی

به گزارش "ورزش سه"، معز علی مهاجم کهنه‌کار تیم ملی قطر که در تیم باشگاهی خود الدحیل بعضا به عنوان وینگر چپ به میدان می‌رود 15 روز بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دوباره مقابل علیرضا بیرانوند، این بار در قالب یک بازی ملی قرار خواهد گرفت.

معزعلی که در جام ملت‌های 2019 همراه با تیم ملی کشورش قهرمان و با 9 گل زده آقای گل شد، در بازی دو هفته قبل مقابل پرسپولیس نمایش ضعیفی ارائه کرد و هرگز نتوانست دروازه بیرانوند را تهدید کند.

1508201

او در حالی دوباره مقابل گلر ملی پوش پرسپولیس قرار می‌گیرد که در فاصله این دو مسابقه به عنوان کاندیدای مرد سال فوتبال آسیا معرفی شده ؛ انتخابی که با توجه به افت کیفی این بازیکن و اینکه همراه با تیم ملی کشورش یا باشگاهش دستاورد خاصی در سطح قاره نداشته عجیب به نظر می‌رسد.

گفتنی است معز علی در رقابت‌های باشگاهی دو بار با پیراهن الدحیل مقابل پرسپولیس گل زده که یکی از آنها را علیرضا بیرانوند دریافت کرده است.

معز علی مقابل شجاع و پورعلی‌گنجی دو بازیکن قلب دفاع تیم ملی در بازی امشب هم خاطرات متفاوتی دارد. به غیر از مصاف با السد و الاهلی در لیگ ستارگان که زمانی تیم‌های باشگاهی دو مدافع میانی تیم ملی بودند، علی در مصاف با پرسپولیس مقابل این نفرات بازی کرده است.

دو هفته قبل معز علی مقابل پورعلی‌گنجی کاری از پیش نبرد، اما از مصاف با شجاع در قالب بازی‌های باشگاهی خاطره خوشی دارد چرا که یک بار با اشتباه شجاع پنالتی‌ای که ادمیلسون گرفت را گل کرد و بار دیگر در برد دو بر صفر مقابل پرسپولیس مقابل شجاع و خط دفاع پرسپولیس گلساز بود. در آن مسابقه هم اشتباه شجاع در رها کردن توپ و بازی باعث شد معز علی با تعقیب توپ آن را برای ماریو مانژوکیچ ارسال کند و دروازه پرسپولیس باز شود.

دیدگاه‌ها