کد خبر : 1973212 | 25 مهر 1402 ساعت 19:36 | 10.9K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره خاطی ایتالیا برای کاهش جریمه اعتراف می‌کند

ساندرو تونالی، هافبک نیوکسل یونایتد و تیم ملی ایتالیا، بعد از ظهر امروز برای اعتراف درمورد پرونده رسوایی شرط‌بندی به دیدار دادستان تورین رفت.

ستاره خاطی ایتالیا برای کاهش جریمه اعتراف می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌هایی وجود داشت که بازیکن باید تا هفته آینده برای بازجویی صبر کند، اما او امروز در حال رفتن به دفتر مانوئلا پدروتا، دادستان تورین، مشاهده شد.

پرواز او از انگلیس صبح امروز در تورین فرود آمد و جوزپه ریسو، ایجنت او، تایید کرد که تونالی آماده است اعتراف کند که از اعتیاد به شرط‌بندی رنج می‌برد.

این نشان می‌دهد که بازیکن سابق میلان و فعلی نیوکسل آماده است با مقامات قضایی و ورزشی همکاری کند تا بلکه با این کار کمی مدت محرومیت خود را کاهش دهد.

1941155

نیکولو فاجولی، هافبک یوونتوس، توافقنامه‌ای را امضا کرده است که پس از اعتراف و همکاری با پلیس، مدت محرومیت و میزان جریمه خود را کاهش داد. او حالا به هفت ماه محرومیت و ۱۲۵۰۰ یورو جریمه شده است.

به عنوان بخشی از این توافق، فاجولی باید حداقل شش ماه درمان اعتیاد به قمار را پشت سر بگذارد و حداقل ده بار در انظار عمومی حاضر شود و درباره تجربیات خود صحبت کند و دیگران را تشویق کند که در دام شرط‌بندی نیفتند.

1941156

دیدگاه‌ها