کد خبر : 1973097 | 25 مهر 1402 ساعت 09:29 | 18.9K بازدید | 34 دیدگاه

عصبانی شده بودم؛

اعتراف تارتار به وقت‌کشی : به گلرمان گفتم بخواب!

سرمربی ملوان دلیل شادی گل شگفت انگیزش در دیدار مقابل نساجی را عنوان کرد.

اعتراف تارتار به وقت‌کشی : به گلرمان گفتم بخواب!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در دیدار اخیر ملوان انزلی مقابل نساجی مازندران که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر در لحظات پایانی شدند و به برتری در دربی شمالی‌های لیگ برتر رسیدند، یک شادی گل جالب توجه و بی‌سابقه داشت و پس از گل میلاد باقری به هوا پرید و دستیاران خود را در آغوش گرفت.

تارتار، سرمربی ملوان انزلی در گفت‌وگوی ضبط شده با احسان خراسانی در فوتبال برتر در مورد این شادی گل جالب توجه در دیدار مقابل نساجی مازندران عنوان کرد: من هم تصاویر را بعد از بازی دیدم و خودم متحیر شدم. به یاد ندارم چنین تصاویری از من ضبط شده باشد.

او ادامه داد: در آن زمان از بازی، آن گل و در جوی که وجود داشت، جالب بود. قبل از گل چند موقعیت خوب داشتیم. جو خیلی ملتهب و سنگین بود، به ویژه برای تیم مهمان که با آن گل، انرژی همه خالی شد.

سرمربی ملوان به اتلاف وقت تیم نساجی در آن دیدار اشاره کرد و افزود: به نوع بازی همه تیم‌ها احترام می‌گذارم ولی آن افتادن‌ها و اصلا شاید برخورد هم اگر وجود داشت، بازیکنان ما را عصبانی کرده بود. من به هر کسی که عصبی می‌شد، می‌گفتم تمرکزتان را از دست ندهید. وقتی گل را زدیم، حتی به مربی گلرهای خودم گفتم حالا به گلرت بگو بیفتد.

تارتار یادآور شد: شاید الان به من بگویند این صحبت اخطار دارد ولی من آدم صادقی هستم. انقدر (از سبک بازی نساجی) ناراحت شدم که پس از گل، به اینانلو (مربی گلرهای تیمم) گفتم به افشار صداقت (دروازه‌بان) بگو حالا بیفتد.

1940973
1940975
1940974

عکس: مجتبی حمیدیان

دیدگاه‌ها