کد خبر : 1972932 | 24 مهر 1402 ساعت 13:52 | 48.5K بازدید | 67 دیدگاه

قهرمانی در جام ملت‌ها را می‌خواهیم

خط و نشان ستاره عربستان برای ایران، ژاپن و کره

فهد المولد، ستاره تیم ملی عربستان با تاکید بر اینکه عربستان صرفا برای حضور در جام ملت های آسیا حضور نخواهد داشت و چشمش به دنبال قهرمانی است.

خط و نشان ستاره عربستان برای ایران، ژاپن و کره

به گزارش ورزش سه، فهد المولد مهاجم تیم ملی عربستان در گفت‌وگو با رسانه عربستانی گفت: الحمدلله جو در تیم ملی خوب است و این دومین اردوی مانچینی با ما است و او تلاش می کند تا بیشتر بیننده باشد. او به نکاتی تکیه می کند که باید در زمین اجرا شود و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با مربی جدید و موفق شویم.

وی افزود: هر فردی همیشه خودش را به چالش می‌کشد، من همیشه این کار را انجام می‌دهم، حضور من در زمین کم بوده و باید بیشتر بازی کنم، همه به این مشارکت‌های مهم نیاز دارند، برای غلبه بر این مرحله، به حالتی که بودم و بهتر بودم برمی گردم.

1940635

مهاجم تیم ملی عربستان خاطرنشان کرد: مانچینی در تلاش است تا ستاره های تیم ملی عربستان را از نزدیک کشف کند و به بازیکنان چشم دوخته است. ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا به سرمربی ثابت کنیم که قادر به انجام آنچه نیاز دارد هستیم.

وی ادامه داد: گام به گام متوجه می‌شویم که مانچینی مربی از ما چه می‌خواهد و همانطور که همه می‌دانند بین مدرسه فرانسوی (رینارد) و ایتالیایی (مانچینی) تفاوت وجود دارد و هر مربی تاکتیک خاصی دارد. تلاش می کنیم خواسته های مربی را اجرا کنیم و انشاءالله در کنار او شرافتمندانه در جام ملت‌های آسیا ظاهر شویم.

المولد در پایان خاطرنشان کرد: ما تیم قدرتمندی هستیم و در بازی‌های دوستانه با تیم‌های قدرتمندی بازی داری. ما فقط برای حضور در جام ملت‌های آسیا نمی‌رویم، بلکه چشممان به قهرمانی در مسابقات است.

دیدگاه‌ها