کد خبر : 1972830 | 23 مهر 1402 ساعت 21:52 | 14.3K بازدید | 2 دیدگاه

مجازات کمتر برای ستاره یووه: شرط‌بندی کرد اما تبانی نه!

گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید نیکولو فاجولی که با اتهام شرط‌بندی مواجه شده چون روی نتایج باشگاه یوونتوس شرط نبسته ممکن است با تخفیف در مجازاتش مواجه شود.

مجازات کمتر برای ستاره یووه: شرط‌بندی کرد اما تبانی نه!

به گزارش "ورزش سه"، انتشار گزارش‌هایی درباره تخلف‌های چندین ستاره فوتبال ایتالیا در شرط‌بندی در فوتبال این کشور زلزله‌ای بزرگ به پا کرده است.

این افشاگری‌ها اولین بار درباره نیکولو فاجولی ستاره یوونتوس مطرح شد و بعد پای چند ستاره دیگر مثل ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو هم به این تخلفات باز شد. با اینکه باشگاه یوونتوس تخلفات فاجولی را پذیرفته و می‌گوید او مسلما با مجازات‌هایی مواجه خواهد شد اما امروز گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی می‌گوید مجازات فاجولی احتمالا کمتر از آنچه تصور می‌شد خواهد بود.

1940461

در این گزارش اشاره شده که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد فاجولی هرگز روی نتایج تیم خودش یوونتوس شرط‌بندی نکرده است. گاتزتا می‌گوید این می‌تواند به تخفیف در مجازات نهایی ستاره ایتالیایی منجر شود.

عمده نگرانی‌ها از شرکت فوتبالیست‌ها در شرط‌بندی فوتبالی این است که آنها برای سود بیشتر از شرط‌بندی‌هایشان در بازی‌ها به نفع یا ضرر تیم خود فعالیت کنند. گاتزتا می‌گوید در آیین‌نامه مبارزه با تخلفات شر‌ط‌بندی فدراسیون فوتبال ایتالیا بندهایی وجود دارد که بیشترین مجازات را به کسانی اختصاص می‌دهد که روی نتایج تیم خود شرط بسته‌اند.

از سوی دیگر روزنامه لارپوبلیکا می‌گوید در تحقیقات پلیس ایتالیا مشخص شده که نیکولو فاجو قربانی دسیسه‌های برخی بنگاه‌های شرط‌بندی بوده است. این روزنامه حتی مدعی شد برخی بنگاه‌ها از این ستاره یوونتوس اخاذی کرده‌اند. باید دید آیا این موضوع هم می‌تواند روی مجازات ستاره یووه تاثیرگذار باشد؟

دیدگاه‌ها