کد خبر : 1972822 | 24 مهر 1402 ساعت 03:40 | 74.4K بازدید | 78 دیدگاه

مس کرمان و اوضاعی که هیچ‌کس باور نمی‌کند

نماینده ایران در آسیا، قعرنشین لیگ یک شد!

مس کرمان، تیمی که در گذشته نماینده سابق فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود، روزهای عجیبی را سپری می‌کند.

نماینده ایران در آسیا، قعرنشین لیگ یک شد!

به گزارش "ورزش سه"، با پایان رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم، هنوز چند ساعت از سقوط مس کرمان به لیگ دسته اول نگذشته بود که مدیران باشگاه قدیمی فوتبال ایران از انگیزه خود برای بازگشت مقتدرانه و سریع به لیگ برتر حرف زدند؛ رویاهای بزرگ مسی‌ها اما با گذشت 7 هفته از مسابقات لیگ یک در آستانه نابود شدن است.

مس کرمان که تیمی خوب را برای رقابت‌های لیگ دسته اول بست، بعد از عدم توافق با برخی گزینه‌های سرمربیگری مطرح، در نهایت با محمود محمودی نیا کار خود را در لیگ یک شروع کرد. اتفاق ویژه‌ای که مسی‌ها در شروع مسابقات تجربه کردند تغییر در مدیریت باشگاه بود که طی آن امیری خراسانی جای علی قرایی را در پست مدیرعامل گرفت.

دغدغه بعدی در این خصوص عبور رقم قراردادهای مس کرمان از سقف بودجه اعلام شده از سوی فدراسیون بود که به تبع آن مدیران جدید باشگاه مجبور به توافق با برخی ستاره های مطرح جذب شده و فسخ قرارداد آنها شدند.

1940446

تضعیف کادر بازیکنان مس کرمان با شروع ناامید کننده این تیم در لیگ دسته اول همراه بود و در نهایت کار به جدایی محمودی نیا از سرمربیگری این تیم کشید.

مسی‌ها با این شرایط عجیب و در حالی که دو بازی گذشته خود را بدون حضور سرمربی (!) انجام دادند، با گذشت 7 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول تنها 5 امتیاز اندوخته‌اند و شکست روز یکشنبه مقابل خیبر خرم آباد هم آنها را به سمت پایین جدول لیگ یک سوق داد!

شاید کسی باورش نشود تیمی که زمانی به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت داشت و سوابق زیادی در فوتبال ایران دارد، حالا در جدول 18 تیمی لیگ یک رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

بی شک مدیران شرکت مس ایران باید با رسیدگی به وضعیت مس کرمان این تیم را از شرایط بد کنونی نجات بدهند. اگرچه مشکلات فراوانی به مدیران جدید باشگاه تحمیل شده، اما ادامه این روند می‌تواند یک فاجعه بزرگ را برای مس رقم بزند که آنوقت ناراحتی یک استان بزرگ در کشور را در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها