کد خبر : 1972766 | 23 مهر 1402 ساعت 16:45 | 30.6K بازدید | 30 دیدگاه

عادت بد تیم ژاوی

رنج بی‌نهایت: بارسا هواداران را زجر می‌دهد

فصل گذشته و فصل جاری بارسلونا تبدیل به تیمی شده که استرس فراوانی به هوادارانش تحمیل کرده است.

رنج بی‌نهایت: بارسا هواداران را زجر می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا در هر بازی باید رنج بکشند. در پنج بازی اخیر، کاتالان‌ها تا سوت پایان بازی در استرس بودند. فصل گذشته بارسا در بسیاری از مسابقات با نتیجه 1-0 پیروز شد و همیشه استرس دریافت گل تساوی وجود داشت. این فصل هم خالی از تنش نیست.

1938670

در مقابل سلتا ویگو، تیم گالیسیایی با نتیجه 0-2 در نوکمپ پیش افتاد. در واقع آبی اناری‌ها در ده دقیقه پایانی به بازی برگشتند. لواندوفسکی در دقیقه 81 بازی را 1-2 کرد. او در دقیقه 85 بازی گل مساوی را زد و در دقیقه 89، کانسلو نتیجه را 3-2 کرد.

بازی بعدی در مایورکا، بارسلونا شاهد بود که چگونه تیم میزبان با گل موریقی در دقیقه هشتم پیش افتاد. قبل از وقت استراحت، رافینیا بازی را به تساوی کشاند اما چند دقیقه بعد آبدون پراتس بار دیگر میزبان را پیش انداخت تا اینکه داور سوت پایان نیمه اول را زد. در نیمه دوم، بارسا توانست به لطف فرمین یک امتیاز را نجات دهد. در مقابل سویا، تاریخ تکرار شد. نتیجه 0-0 باقی ماند تا اینکه سرخیو راموس در دقیقه 76 یک گل به خودی به ثمر رساند.

1931667

در لیگ قهرمانان هم شرایط مشابه بوده است. بارسلونا در پورتو موفق شد سه امتیاز حیاتی را به دست بیاورد اما رنج زیادی کشید. فران تورس در نیمه اول و در وقت های تلف شده بارسا را پیش انداخت و تیم برای حفظ این سه امتیاز کار سختی داشت. بارسا حتی با اخراج گاوی 10 نفره بازی را تمام کرد.

1937790

در آخرین بازی لالیگا در گرانادا، آبی اناری‌ها باید دوباره دست به حماسه می‌زدند. میزبان پس از 17 ثانیه گلزنی کرد و برایان ساراگوسا با گل دوم خود، درخشش را تکمیل کرد. شاگردان ژاوی ولی در ادامه موفق به کسب یک امتیاز شدند.

1920189

اگرچه این 5 بازی متوالی بوده، اما بارسلونا در ابتدای فصل نیز هوادارانش را زجر داده است. 

عنوان مثال، در برابر ویارئال، آنها 0-2 جلو افتادند ولی بازی 3-2 شد. در نهایت بارسا دو گل دیگر زد تا بازی باخته را ببرد و در مقابل اوساسونا، چیمی آویلا بازی را 1-1 کرد، اما لواندوفسکی در دقیقه 85 و از روی نقطه پنالتی بازی را 1-2 کرد. تساوی بدون گل روز اول مقابل ختافه نیز می‌تواند به این لیست اضافه شود.

دیدگاه‌ها