کد خبر : 1972628 | 23 مهر 1402 ساعت 06:15 | 47.1K بازدید | 69 دیدگاه

نامه جنجالی که کُفر یحیی را درآورد!

یحیی گل‌محمدی می‌گوید رضا درویش در نامه رسمی به او اعلام کرده بود که پیش از شروع لیگ برتر مطالبات اعضای تیم تسویه خواهد شد.

نامه جنجالی که کُفر یحیی را درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، اقدام یحیی گل‌محمدی برای فسخ قرارداد با پرسپولیس از طریق ارسال نامه به این باشگاه، توجه زیادی را در بین هواداران این تیم به وجود آورد و البته نقدهای بسیاری را نیز به همراه داشت. گروهی از هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند که این اقدام یحیی گل‌محمدی در میانه فصل به زیان تیم است و در سوی دیگر، گروهی از طرفداران نیز حق گل‌محمدی برای دریافت حقوق خود را مشروع می‌شمردند.

اما یحیی گل‌محمدی چرا اقدام به فسخ قرارداد کرد؟ برای پاسخ به این سوال حالا دیگر نیازی به دلایل و شواهد نیست و اظهارات صریح سرمربی پرسپولیس جواب این پرسش را می‌دهد؛ اینکه رضا درویش به وعده‌های خود عمل نکرده و او نیز در نهایت این تصمیم را گرفته است.

1940076

این بخشی از صحبتهای سرمربی پرسپولیس است: آن‌ها به من نامه دادند که ما قبل از شروع فصل تسویه می‌کنیم و آپشن می‌دهیم. این نامه آقای درویش بود. اما بعد از شروع لیگ برتر 19 درصد دادند و گفتند از قرارداد امسال است. عدم تعهد به نوشته و تعهد و قرارداد خودشان، باعث شده که کار به اینجا برسد و متاسفانه این اتفاقات بیفتد.

او همچنین گفت: من 6 نوتیس و 2 اخطار دادم، از آخرین اخطار من یک ماه گذشته. حتی زنگ نزدند، بگوید بیا مشکل را حل کنیم. من حتی شفاهی به آقای درویش گفتم که بازی گل‌گهر نزدیک است و کاری نمی‌کنم اما بعدش... حتی یک جلسه کوچک نگذاشتند که بگویند مشکل چیست.

حالا جلسه موعود در حالی فرا می‌رسد که گل‌محمدی دو بار در روزهای اخیر دعوت باشگاه برای جلسه را بی پاسخ گذاشت و حالا باید دید طرفین به چه نتیجه‌ای خواهند رسید.

دیدگاه‌ها