کد خبر : 1972598 | 22 مهر 1402 ساعت 20:40 | 107.9K بازدید | 114 دیدگاه

ایده داشته باشید و از این برند درآمدزایی کنید؛

یحیی و مشت‌هایی که به لوگوی پرسپولیس کوبید!

یحیی گل‌محمدی با اظهارات تند خود هیئت‌مدیره این باشگاه را مورد بازخواست قرار داد.

یحیی و مشت‌هایی که به لوگوی پرسپولیس کوبید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از 72 ساعت جنجالی یحیی گل‌محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس، سکوت یحیی در حالی شکست که او با اظهارات تند خود مدیران باشگاه را هدف گرفت و در بخشی از مصاحبه، خطاب به اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس، جملات جالبی را به زبان آورد.

او در حالی که تلاش داشت تا کلیت فضای مدیریتی موجود پرسپولیس را هدف بگیرد، گفت که پرسپولیس «تیم اقتصادی ندارد و فرد اقتصادی» دارد که آنها نیز هر ماه به دنبال دریافت حقوق از این باشگاه هستند.

این شاید تندترین جمله از سوی یحیی گل‌محمدی بود اما در ادامه سرمربی سرخپوشان گفت که اگر همین اعضای هیئت‌مدیره در این تیم باقی بمانند، «پرسپولیس تبدیل به یک تیم معمولی» خواهد شد.

ویدئو: 313518

او در خصوص اعضای هیئت‌مدیره گفت: من به اسامی کاری ندارم و ایشان زحمتش را می‌کشد اما باید یک تیم اقتصادی در باشگاه وجود داشته باشد اما نیست. آدم اقتصادی در هیئت مدیره هست اما سر ماه می‌گوید حقوق من را کی می‌دهید؟

نکته جالب جایی بود که صبر یحیی لبریز شد و در حالی که خشم و استیصال در صورت او نمایان بود، با دست محکم به لوگوی پرسپولیس زد و گفت: باید از این برند پول در بیاورید. حیف است و اگر نتوانید این کار را کنید می‌شویم یک تیم معمولی.

حسین شهریاری، محمد دلبری و حسین خبیری، مجید پوراحمدی و پیمان حدادی ۵ عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس هستند و رضا درویش نیز به عنوان مدیرعامل در این باشگاه حضور دارد.

دیدگاه‌ها