کد خبر : 1972585 | 22 مهر 1402 ساعت 19:45 | 31.4K بازدید | 47 دیدگاه

اعتصاب شکست، پرسپولیس برگشت! (عکس)

بعد از اظهارات جنجالی یحیی گل‌محمدی، پرسپولیس یک جلسه تمرینی را زیر نور پروژکتور ورزشگاه کاظمی برگزار کرد.

اعتصاب شکست، پرسپولیس برگشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که روز گذشته جلسه دو ساعته اعضای هیئت مدیره و رضا درویش هم برای از سرگیری تمرینات پس از یک روز اعتصاب جواب نداده بود، امروز یحیی گل‌محمدی این وظیفه را برعهده گرفت تا بازیکنان مدافع عنوان قهرمانی را به تمرین برگرداند.

یحیی جلسه‌ای بیش از یک ساعته را در رختکن ورزشگاه کاظمی با شاگردانش داشت و در شرایطی که به خبرنگاران اعلام کرد فسخ خود را تحویل باشگاه داده، در مصاحبه‌اش گفت به دلیل روح مربیگری به تمرینات برگشته است.

1939953

بازیکنان پرسپولیس که در غیاب یحیی در دو روز گذشته تمرین نکرده بودند و فقط در ورزشگاه کاظمی با لباس شخصی حضور داشتند حالا تمرینات را ادامه دادند اما سایت باشگاه از کلمه "استراحت" برای این تعطیلی استفاده کرد!

1939954

در گزارش پرسپولیس نوشته شده است: "سرخپوشان ایران پس از دو روز استراحت، امروز با حضور یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین ۷۰ دقیقه‌ای را در برنامه داشتند.

سرمربی قبل از تمرین ابتدا با بازیکنان جلسه‌ای داشت و درباره شرایط موجود صحبت کرد. تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه با حضور خبرنگاران و عکاسان آغاز شد. گئورگی گولسیانی که از سفر بازگشته است در این تمرین حاضر بود ولی کماکان ۴ ملی پوش و ۴ مصدوم غایب هستند."

دیدگاه‌ها