کد خبر : 1972502 | 22 مهر 1402 ساعت 12:45 | 24.5K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره میلان: من می‌خواستم در دروازه باشم، نه ژیرو!

کریستین پولیشیچ، ستاره جدید میلان، می‌گوید اولین نفر او برای پر کردن جای مایک مانیان داوطلب شده است.

ستاره میلان: من می‌خواستم در دروازه باشم، نه ژیرو!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار هفته گذشته میلان و جنووا بسیار جنجالی و پر حاشیه شد و اخراج هر دو دروازه‌بان در وقت‌های تلف شده صحنه‌های عجیبی را رقم زد. 

مانیان در حالی به خاطر خطا روی بازیکن حریف اخراج شد که استفانو پیولی هر پنج تعویضش را انجام داده بود و به همین دلیل این ژیرو بود که پیراهن او را به تن و دستکشش را به دست کرد و درون دروازه ایستاد تا جای خالی او را پر کند و عملکرد درخشانی هم داشت. 

حالا پولیشیچ که تک گل پیروزی‌بخش تیمش در این دیدار را وارد دروازه حریف کرد روایت جالبی را از آن شب و آن بازی جنجالی و پر هیجان در گفتگو با خبرنگاران تعریف کرده است. 

1937594

این مهاجم آمریکایی در این باره گفت: «منتظر ماندن برای کمک داور ویدیویی همیشه دشوار است. دیوانه‌کننده است. همیشه فکر می‌کنید که رای قرار است علیه شما باشد. خوشبختانه این بار کمی به من کمک کرد که به شرایط عادی برگردم. به تیم ما کمک کرد. منتظر ماندن در زمین سخت است اما چه کار می‌توان کرد؟ 

پس از اخراج مانیان، چند بازیکن دویدند و گفتند چه کسی قرار است در دروازه بایستد و من فریاد زدم که من این کار را انجام خواهم داد. خوشحال می‌شوم اگر لازم باشد این کار را انجام دهم. اما زمانی که ژیرو هم اعلام آمادگی کرد، فکر می‌کنم مربی دروازه‌بان‌ها تشخیص داد که او گزینه مطمئن‌تری است. 

او کمی از من درشت‌تر است اما فکر می‌کنم که من هم می‌توانستم این کار را انجام دهم. اما ژیرو درون دروازه ایستاد و کار بزرگی انجام داد، بنابراین من بسیار از این اتفاق خوشحالم.»

دیدگاه‌ها