کد خبر : 1972325 | 21 مهر 1402 ساعت 17:02 | 26.7K بازدید | 8 دیدگاه

کاپیتان الهلال 3 بازی محروم شد؛

سلمان فرج هوشمند را فراموش نمی‌کند!

کاپیتان الهلال عربستان بخاطر حرکت غیرورزشی مقابل مدافع نساجی از سه بازی آسیایی محروم شد.

سلمان فرج هوشمند را فراموش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال عربستان در حالی روز یازدهم مهرماه موفق شد در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل شاگردان سید مهدی رحمتی به پیروزی پُر گل سه بر صفر دست پیدا کند که در دقیقه 31 این بازی وحید محمدزاده، مدافع نساجی درگیری بی‌دلیل با الکساندر میتروویچ پیدا کرد و همین اتفاق در ادامه منجر به مجادله فیزیکی بازیکنان دو تیم و در نهایت اخراج امیرمحمد هوشمند از نساجی و سلمان الفرج از الهلال شد.

سلمان الفرج در بین درگیری بازیکنان دو تیم در این مسابقه، انگشت خود را به چشم امیرمحمد هوشمند، مدافع نساجی فرو بُرد که داور چینی هم پس از بازبینی ویدئویی تصمیم به اخراج کاپیتان الهلال در دقیقه 38 این بازی گرفت.

1939456

اما اخراج سلمان فرج فقط منجر به یک جلسه محرومیت او نشده و کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر غیبت در بازی هفته سوم لیگ قهرمانان مقابل مومبای سیتی هند، او را از دو بازی بعدی دور برگشت هم محروم کرده است.

کاپیتان الهلال عربستان حالا با محرومیت سه جلسه‌ای مواجه شده و به همین علت نمی‌تواند تیمش را در سه بازی آینده مقابل مومبای سیتی هند (رفت و برگشت) و نوبهار نامانگان ازبکستان همراهی کند ولی در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر نساجی ایران دوباره قادر به بازگشت به ترکیب تیمش خواهد بود.

با این وجود هنوز مشخص نیست هوشمند هم مثل سلمان فرج با محرومیت مواجه شده یا خیر ولی تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر محرومیت مدافع جوان نساجی انتشار پیدا نکرده است.

دیدگاه‌ها