کد خبر : 1972183 | 21 مهر 1402 ساعت 04:00 | 66.2K بازدید | 46 دیدگاه

برگی از تاریخ

باورتان نمی‌شود، روزی که استقلال زردپوش شد (عکس)

استقلال برای حضور در تورنمنت خداحافظی کاپیتان تیم ملی کویت راهی این کشور شد و در یکی از مسابقات با پیراهن ورزشی زرد به میدان رفت.

باورتان نمی‌شود، روزی که استقلال زردپوش شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در 21 مهرماه سال ۱۳۷۲ جهت انجام چند دیدار دوستانه به دلیل خداحافظی محمود جمعه مبارک کاپیتان تیم ملی کویت راهی این کشور شد.

استقلال در این تورنمت چهارجانبه که به مناسبت خداحافظی محمود جمعه مبارک بازیکن و کاپیتان تیم السالمیه الکویت و تیم ملی کویت برگزار شد صاحب یک برد و دو باخت شد.

1939182

استقلالی‌ها در این تورنمنت بدون حضور ملی‌پوشان به میدان رفتند و در اولین دیدار با نتیجه یک بر صفر مغلوب نادی الکویت شدند.

در دیدار دوم استقلالی‌ها مقابل تیم الاسماعیلی مصر قهرمان باشگاه‌های آفریقا فرار گرفتند. نتیجه این دیدار ۱-۳ به سود قهرمان آفریقا بود.

در دیدار سوم در برابر السالمیه الکویت با تنها گل ایمان عالمی موفق به کسب برد شدند.

از نکات جالب این تورنمت زردپوش شدن بازیکنان استقلال در بازی برابر تیم نادی الکویت بود. با توجه به اینکه بازیکنان استقلال جز لباس آبی پیراهن دیگری همراه خود نبرده بودند در بازی با نماینده کویت مجبور شدند از لباس زرد رنگ که توسط میزبان در اختیارشان قرار گرفت استفاده کنند، این اولین بار و آخرین باری بود که استقلال با پیراهن زرد در میدان حاضر شد!

دیدگاه‌ها