کد خبر : 1972169 | 20 مهر 1402 ساعت 18:55 | 16.8K بازدید | 8 دیدگاه

بحران شرط‌بندی در ایتالیا: دو ملی‌پوش دیگر متهم شدند!

یک روزنامه‌نگار ایتالیایی مدعی شد دو ستاره دیگر فوتبال این کشور هم به اتهاماتی شبیه به نیکولو فاجولی، هافبک یوونتوس، به اتهام نقض قوانین شرط‌بندی بازجویی شده‌اند.

بحران شرط‌بندی در ایتالیا: دو ملی‌پوش دیگر متهم شدند!

به گزارش "ورزش سه"، متهم شدن نیکولو فاجولی، هافبک یوونتوس، به نقض جدی قوانین شرط‌بندی در این کشور جنجال‌های گسترده‌ای در فوتبال ایتالیا ایجاد کرده است.

برخی گزارش‌های رسانه‌ای در ایتالیا مدعی است فعالیت‌های مشکوک شرط‌بندی تنها با فاجولی خلاصه نمی‌شود و بسیاری دیگر از ستاره‌های فوتبال این کشور هم درگیر فعالیت‌های مشابهی هستند.

1939141

امروز یک روزنامه‌نگار این کشور مدعی شد دو ستاره دیگر فوتبال ایتالیا، نیوکولو زانیولو که این روزها در استون‌ویلا توپ می‌زند و ساندرو تونالی که پیراهن نیوکسل را به تن دارد هم اخیرا به فعالیت‌هایی شبیه به فاجولی متهم شده و دادستانی ایتالیا تحقیقات از این دو را آغاز کرده است.

البته تا این لحظه تنها فوتبالیستی که رسما پرونده‌ای در این زمینه دارد فاجولی است. وکلای هافبک یوونتوس می‌گویند او خودش به صورت داوطلبانه با دادستانی همکاری کرده و جلب نشده است.

1939142

جالب اینجاست که فابریزیو کورونا چند ماه پیش فاجولی را به اقدامات خلاف قانون در شرط‌بندی متهم کرده بود و شروع تحقیقات از این بازیکن یووه باعث شده ادعاهای این روزنامه‌نگار وزن بیشتری پیدا کند. او حالا دو ستاره دیگر، زانیولو و تونالی، را متهم کرده و می‌گوید در آینده از چند ملی‌پوش دیگر ایتالیا هم به اتهامات مشابه اسم خواهد برد.

دیدگاه‌ها