کد خبر : 1972147 | 20 مهر 1402 ساعت 16:53 | 162.5M بازدید | 30 دیدگاه

خوش‌قولی بارسا: دستمزد این ستاره 10 برابر شد!

رادیو کاتالونیا می‌گوید بارسلونا به وعده‌اش به ژوائو فلیکس عمل کرده و دستمزد او را نسبت به آنچه در قراردادش آمده 10 برابر کرده است.

خوش‌قولی بارسا: دستمزد این ستاره 10 برابر شد!

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی امسال ژوائو فلیکس به بارسلونا پیوست شایعاتی وجود داشت درباره اینکه دستمزد این ستاره پرتغالی به مراتب کمتر از دستمزد استاندارد بازیکنان در بارسا است.

فلیکس در طول تابستان تلاش زیادی کرده بود تا راهی بارسلونا شود. او از کودکی هوادار باشگاه کاتالان بوده و برخی گمان می‌کردند به همین خاطر با درخواست باشگاه برای کاهش شدید دستمزدش موافقت کرده است. بارسلونا برای روبرو نشدن با دردسرهای مالی مجبور بود قرارداد این ستاره پرتغالی را با مبلغی کمتر امضا کند.

امروز نایب‌رئیس بارسلونا تایید کرد که فلیکس با دستمزدی بسیار پایین و در حد 400هزار یورو به بارسا پیوسته بود.

1939093

اما ساعتی بعد رادیو کاتالونیا در گزارشی مدعی شد بارسا در زمان امضای قرارداد با فلیکس به او وعده داده بود دستمزد 400هزار یورویی‌اش روی کاغذ و برای عبور از الزامات قانونی است و باشگاه در طول فصل دستمزد او را چند برابر خواهد کرد.

رادیو کاتالونیا می‌گوید بارسلونا به وعده‌اش با فلیکس عمل کرده و در حال حاضر دستمزد او افزایشی 10 برابری داشته و از 400هزار یورو به 4 میلیون یورو رسیده است.

فلیکس با قراردادی قرضی به مدت یک فصل از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوسته و قرارداد قرضی او تابستان آینده به پایان می‌رسد. او تا این لحظه 8 بازی با پیراهن بارسا انجام داده و در این دیدارها 3 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.