کد خبر : 1972076 | 20 مهر 1402 ساعت 01:56 | 8.6K بازدید | 6 دیدگاه

باشگاه استقلال خوزستان به دنبال جریمه دروازه‌بانش

آبی‌های خوزستانی به واسطه به تاخیر انداختن مراحل درمانی توسط گلر خود، به دنبال جریمه وی هستند.

باشگاه استقلال خوزستان به دنبال جریمه دروازه‌بانش

به گزارش “ورزش سه”، فرزین گروسیان که در این فصل راهی استقلال خوزستان شده، در دیدار برابر تراکتور و در برخوردی که با مهدی عبدی داشت، دچار آسیب دیدگی شد. گروسیان که از وخامت مصدومیت خود بی اطلاع بود، در بازی بعدی نیز برای تیمش به میدان رفت اما اکنون با نظر پزشکان به واسطه شکستگی دستش، باید مدتی دور از میادین باشد.

باشگاه استقلال خوزستان اکنون مدعی است که این دروازه‌بان به واسطه بی توجهی به اصول پزشکی و درمان زودهنگام مصدومیتش که تیم را در خط دروازه با مشکل مواجه خواهد کرد، با جریمه مالی مواجه خواهد شد.

در اطلاعیه باشگاه اینطور آمده است:
پس از گذشت چند هفته از دیدار استقلال خوزستان مقابل تراکتور  که مسبب مصدومیت فرزین گروسیان دروازبان باشگاه استقلال خوزستان شد،که این دروازبان متوجه وخامت مصدومیت خود نشده بود و با همین شکل کار را در تمرینات و مسابقات دنبال کرده و اکنون به دلیل افزایش درد و شرایط سختی که مواجه شده با مراجعه مجدد به پزشک متوجه شکستگی دستش شده و مراحل درمانی را اکنون پس از سپردن دست خود به تیغ جراحان پشت سر خواهد گذاشت.
وی که در زمان استراحت و گذراندن تعطیلات لیگ بود، می‌بایست فرصت غنیمت می‌شمارد و شرایط مصدومیت خود را با بهبود می‌بخشید،اما در اقدامی غیر حرفه‌ایی دست خود را به دست طبیبان محلی و سنتی سپرده تا از این طریق شاید مداوا شود که متاسفانه همین امر باعث شد دستش آسیب جدی تر ببیند و مجبور به جراحی نماید و می‌بایستی چندین هفته از تمرینات و مسابقات دور بماند که در چنین  شرایطی واقعا تیم را دچار مشکل نموده است.
   
این رفتار غیر حرفه ای از  گروسیان باعث شد تا پورموسوی او را در اختیار مدیریت باشگاه قرار بدهد تا برای ادامه همکاری این بازیکن تصمیم گیری کنند.

لازم بذکر است گروسیان که در مقابل تراکتور سازی تبریز از ناحیه دست مقداری آسیب دیده بود که با چند روز استراحت به تمرینات تیم خود برگشت  و در مقابل ذوب اصفهان در ترکیب قرار گرفت و به میدان رفته بود.

دیدگاه‌ها