کد خبر : 1971998 | 19 مهر 1402 ساعت 21:17 | 24.3K بازدید | 24 دیدگاه

کاظمی میزبان بازی‌های پرسپولیس، فقط بدون تماشاگر!

بعد از اینکه سهیل مهدی اعلام کرد استقلال و پرسپولیس باید در ورزشگاهی خارج از آزادی بازی‌های خود را میزبانی کنند حالا رضا درویش خبر از معرفی ورزشگاه شهید کاظمی برای میزبانی مسابقات پرسپولیس داده است.

کاظمی میزبان بازی‌های پرسپولیس، فقط بدون تماشاگر!

به گزارش ورزش سه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتری خود ورزشگاه شهید کاظمی،محل تمرینات این تیم را معرفی کرده است.
ورزشگاه شهید کاظی چمن، کریدورها، رختکن‌ها و سازه مناسبی دارد از هر حیث برای برگزاری یک مسابقه رسمی استاندارد به نظر می‌رسد اما بعید است شورای تامین تهران اجازه برگزاری مسابقه با حضور تماشاگر را در این ورزشگاه صادر کند.
با اینکه سکوهای این ورزشگاه می‌تواند چیزی بین 10 تا 15 هزار تماشاگر را در خود جای دهد اما خروجی تماشاگران این ورزشگاه و خروجی اصلی ورزشگاه فقط از یک محل بوده و همین مساله  بیرون رفتن تماشاگران و ترافیک منطقه را با مشکل مواجه می کند. مطمئنا در صورت حضور چیزی حدود 10 هزار تماشاگر در آن محل ترافیک بسیار سنگینی را در اتوبان آزادگان ایجاد خواهد شد ضمن اینکه این ورزشگاه پارکینگ خودرو ندارد.

ویدئو: 313329

با این حساب اگر قرار باشد پرسپولیس دراین ورزشگاه از حریفان خود میزبانی کند باید بدون حضور تماشاگران و هوادارانش مسابقات خود را برگزار کند که این هم خواسته بازیکنان و کادر فنی نیست.
در عین حال اگر پرسپولیس موفق شود در ورزشگاه خود از حریفانش میزبانی کند هزینه 300-200 میلیونی بابت اجاره ورزشگاه آزادی که برای هر مسابقه خانگی‌اش به این مجموعه پرداخت می کند را صرفه‌جویی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها