کد خبر : 1971995 | 19 مهر 1402 ساعت 21:13 | 23.1K بازدید | 29 دیدگاه

واکنش اعضای هیات پرسپولیس به خبر مهم ورزش سه

اعضای هیات مدیره پرسپولیس خیلی دیر امروز در محل باشگاه جلسه‌ای اضطراری برگزار کردند.

واکنش اعضای هیات پرسپولیس به خبر مهم ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، این واکنشی سریع به انتشار خبر کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی در ورزش سه بود که اگرچه مسئولان پرسپولیس در صدد تکذیب آن بودند اما همان انجام جلسه اضطراری نشان می‌دهد که موضوع چقدر جدی است.

گل محمدی اگرچه به صورت فیزیکی اقدام به فسخ قرارداد خود نکرده است اما با ارسال پنج اخطار به باشگاه‌ها در زمان‌های مختلف و خلف وعده‌های باشگاه این حق را برای خود قائل است تا از جمع پرسپولیسی‌ها جدا بشود.

🔻امروز هیات مدیره پرسپولیس در این مورد تشکیل جلسه داد تا بلکه با جذب منابع بتواند این موج منفی علیه تیم را کاهش بدهد. بازیکنان و اعضای پرسپولیس پیش از این و بعد از دیدار مقابل تراکتور نیز در اظهارنظری جمعی نسبت به مشکلات مالی پرسپولیس اعلام اعتراض کرده بودند و الان نوبت به یحیی گل محمدی رسیده تا در این خصوص موضعی سفت و سخت بگیرد.

نکته جالب اینکه مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس امروز در متنی که در شبکه خبر خوانده شد اعلام کرد که گل محمدی تمامی دستمزد خود را دریافت کرده و فقط آپشن قراردادش را از باشگاه دریافت نکرده که هیات مدیره در تلاش است این مساله نیز برطرف شود. موضوعی که رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز در پایان جلسه امروز این باشگاه و در گفتگو با اصحاب رسانه آن را تکرار کرد.

البته به نظر می رسد مدیران باشگاه کمی دیر دست به این اقدام زده اند و باید پیش از برآشفته شدن سرمربی‌شان شرایط را برای حل مشکل و چالش شکل گرفته، پیش می‌بردند و حمایت عملی خود را از سرمربی و بازیکنان نشان می‌دادند.

دیدگاه‌ها