کد خبر : 1971884 | 19 مهر 1402 ساعت 12:46 | 41.8K بازدید | 50 دیدگاه

طعنه به مسی: دلت برای جام قهرمانی تنگ شده!

رودریگو دی پل، ستاره آرژانتینی، با انتشار عکسی از تمرینات تیم ملی این کشور شوخی جالبی با لیونل مسی کرد.

طعنه به مسی: دلت برای جام قهرمانی تنگ شده!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی آرژانتین برای دیدارهای انتخابی جام جهانی 2026 آغاز شده و بازیکنان دعوت شده به این تیم مشغول تمرین برای هماهنگی و آمادگی بیشتر در کنار هم هستند. 

به نظر می‌رسد که ستاره‌های آرژانتین هنوز از حال و هوای قهرمانی در جام جهانی که نزدیک به یک سال پیش به دست آوردند بیرون نیامدند و این موضوع با پستی که دی پل از خودش و مسی به اشتراک گذاشت کاملا مشخص است. 

این بازیکن که به دلیل رابطه صمیمانه با مسی به بادیگارد او معروف شده، تصویری از خودش در حالی که جام قهرمانی جهان را در دست داشت و مسی از پشت شیشه مشغول تماشای او بود منتشر کرد و نوشت: «امروز ما کنار هم تمرین کردیم! آیا دلت برای چیزی تنگ شده است لیونل؟؟؟»

1938662

این اولین قهرمانی تیم ملی آرژانتین پس از سال‌ها انتظار برای فتح مجدد این جام با مسی بود و حالا آنها امیدوار هستند که با صعود به جام جهانی 2026 که در قاره آمریکا و به میزبانی آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار خواهد شد، بتوانند از این عنوان قهرمانی دفاع کنند. 

مسی در آن زمان 39 ساله خواهد بود و مشخص نیست که آیا می‌تواند در جام جهانی به میدان برود یا خیر اما هنوز احتمال حضورش در این مسابقات را به صورت کامل رد نکرده است.

دیدگاه‌ها