کد خبر : 1971601 | 18 مهر 1402 ساعت 01:44 | 26.8K بازدید | 11 دیدگاه

اندیشمندان فضای مجازی می‌گویند کارتان مهم نبود؛

عصبانیت لوکادیا پس از محکومیت گویای همه چیز بود

رضا درویش به توضیح حکم پرونده لوکادیا که با پیروزی باشگاه پرسپولیس به پایان رسید پرداخت.

عصبانیت لوکادیا پس از محکومیت گویای همه چیز بود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعات مطرح شده در حرف‌های درویش در گفت‌وگوی تلفنی‌اش با برنامه فوتبال برتر در مورد پیروزی حقوقی بزرگ باشگاه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا بود.

درویش در این خصوص توضیح داد: با همکاری همکاران خصوصا آقای حسینی، باشگاه قریب به ۳۰۰ صفحه دفاعیه برای لوکادیا داشت و در دادخواست مسائل مختلفی را گنجانده بود که بیشتر جنبه سیاسی داشت. الحمدالله خدا کمک کرد برای اولین بار یک باشگاه ایرانی توانست حکم بگیرد. حدود ۶۵۰ هزار دلار ایشان محکوم شدند.

1935687

*۳۵۰ هزار دلار کدام بخش قراردادشان است؟
بابت اینکه ایشان قرارداد را فسخ کردند و رفتند. ما به اندازه بازی‌ای که کرده بودند پول داده بودیم و جلو جلو پولی نگرفته بودند. این مبلغ را هم باشگاه چینی را توأمان با آقای لودکادیا محروم کردند که باشگاه چینی را به صورت تضامنی محروم کردند. یعنی اگر لوکادیا پول را ندهد، باشگاه محروم می‌شود. نباید با بازیکنی که تحت قرارداد بوده صحبت می‌کرد و اگر پرداخت نشود پنجره نقل و انتقالاتش هم بسته می‌شود.

او در مورد این پیروزی حقوقی اضافه کرد: برای اولین بار یک باشگاه ایرانی چنین حکمی گرفته است و باز هم اندیشمندان فضای مجازی می‌گویند که کار مهمی انجام نداده‌اید یا می‌گویند می‌توانستید یک میلیون دلار بگیرید. در حالی که از عصبانیت و واکنش لوکادیا معلوم بود که چه قدر این حکم او را آزار داده است. متاسفانه هر شخصی اظهار نظر می‌کند. کسانی کارشناسی می‌کردند که یکی دو بار دادخواستی به فیفا داده بودند که فیفا از نظر حقوقی به آن ایراد گرفته بود.

دیدگاه‌ها