کد خبر : 1971549 | 17 مهر 1402 ساعت 22:22 | 109.5K بازدید | 50 دیدگاه

باور نکردنی: ژیرو بهترین دروازه‌بان سری آ ایتالیا شد

اولیویه ژیرو در ترکیب منتخب بهترین بازیکنان این هفته سری آ ایتالیا قرار گرفت.

باور نکردنی: ژیرو بهترین دروازه‌بان سری آ ایتالیا شد

به گزارش "ورزش سه"، واکنش‌ها به حضور چند دقیقه‌ای اولیویه ژیرو در دروازه روسونری و در جریان دیدار روز شنبه میلان برابر جنوا ادامه دارد. در دقیقه 90+8 آن مسابقه بود که پس از خطای مایک ماینیان به روی بازیکن میزبان، این گلر فرانسوی با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقایق باقی مانده آن مسابقه و به دلیل به پایان رسیدن تعویض‌های میلان، این اولیویه ژیرو بود که درون دروازه قرار گرفت که اتفاقا یک سیو فوق العاده خوب در مصاف تک به تک با مهاجم جنوا داشت و دروازه تیمش را نجات داد. او در آخرین ثانیه بازی نیز با خروج به موقع از دروازه، توپ ارسالی بازیکن حریف را در آغوش گرفت.

حالا نیز صفحه رسمی رقابت‌های سری آ ایتالیا اقدام به انتشار ترکیب منتخب هفته هشتم این پیکارها کرده که در کمال تعجب، نام اولیویه ژیرو به عنوان بهترین دروازه‌بان هفته دیده می‌شود که توانسته است نمره 6.5 را کسب کند.

1938175

تصمیم عجیب و جالب توجهی که با واکنش‌های کاربران در فضای مجازی مواجه شده است. پیش از این نیز صفحه رسمی تیم ملی فرانسه تصویری از ژیرو با لباس دروازه‌بانی را در کنار دیگر گلرهای خروس‌ها منتشر کرده و نوشته بود: «اکنون باید لیست دروازه‌بان‌ها را به روز کنیم. تصویری از سه دروازه‌بان علاوه بر ژیرو.»

دیدگاه‌ها