کد خبر : 1971514 | 18 مهر 1402 ساعت 02:37 | 163.7M بازدید | 9 دیدگاه

آینده ساپینتو در دست کمیته تجدیدنظر قبرس!

آینده ریکاردو ساپینتو روی نیمکت آپوئل به حکم نهایی پرونده این سرمربی بستگی دارد.

آینده ساپینتو در دست کمیته تجدیدنظر قبرس!

به گزارش "ورزش سه"، پس از درگیری‌های پیش آمده در جریان دیدار آپوئل و آنورتوسیس از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قبرس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم گرفت تا ریکاردو ساپینتو را به محرومیتی 4 ماهه محکوم کند که به معنای دوری او از 17 دیدار تیم قبرسی است.

البته ساپینتو در آخرین دیدار آپوئل یک جلسه از این محرومیت‌ها را پشت سر گذاشت ولی مدیریت باشگاه قصد دارد در صورت تأیید نهایی این حکم، به همکاری خود با سرمربی پرتغالی پایان دهد. با این حال، رسانه sport-fm قبرس نوشت تا زمانی که حکم نهایی او اعلام نشود، ریاست آپوئل تصمیمی عجولانه نخواهد گرفت.

در این گزارش آمده است: این باشگاه اعتراض خود به این حکم را اعلام کرده و بدون اغراق، آینده ریکاردو ساپینتو در آپوئل در دست دادگاه تجدیدنظر است. سرمربی پرتغالی با موافقت آپوئل، امروز رسما به این حکم اعتراض کرد تا پرونده مجددا مورد بررسی قرار بگیرد.

1938128

تکنسین باتجربه این جریمه را طاقت‌فرسا می‌داند و مصمم است که تا لحظه آخر به مبارزه حقوقی بپردازد. بنابراین قرار نیست تا زمانی که حکم نهایی او اعلام شود، مدیریت آپوئل تصمیمی عجولانه در مورد آینده سرمربی پرتغالی بگیرد.

در مورد رای دادگاه تجدید نظر چهار سناریو وجود دارد. 1) تأیید تصمیم کمیته انضباطی 2) لغو تصمیم. 3) اصلاح تصمیم و کاهش محرومیت 4) افزایش میزان محرومیت.

البته ساپینتو آرزو می‌کند که سناریوی دوم یا در بدترین حالت برای او سناریوی سوم اتفاق بیفتد تا مجازاتش به میزان قابل توجهی کاهش یابد. احتمال رخ دادن سناریو‌های اول و چهارم بعید به نظر می‌رسد.