کد خبر : 1971363 | 17 مهر 1402 ساعت 05:13 | 40.8K بازدید | 12 دیدگاه

فراز چهارمین صعود را به عنوان مدیرعامل می‌خواهد

استرس مدیرعامل معروف برای کسب افتخار تازه (عکس)

خیبر خرم‌آباد چهارمین برد متوالی را هم پشت سر گذاشت تا خود را به عنوان یک مدعی درجه یک صعود به لیگ برتر معرفی کرد.

استرس مدیرعامل معروف برای کسب افتخار تازه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نماینده لرستان یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ دسته اول محسوب می‌شود؛ خیبر که امسال برخلاف سال گذشته فراز کمالوند را روی نیمکت ندارد، از این چهره مطرح فوتبال در عنوان مدیرعاملی بهره می‌برد و با مالکیت مسعود عبدی و سرمربیگری رضا مهاجری سودای صعود به لیگ برتر را در سر دارد.

خیبری‌ها در ترکیب بازیکنان خود هم نفرات باتجربه زیادی را دارند و به همین خاطر خیلی‌ها این تیم را یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر می‌دانند.

1937873

فراز کمالوند که در قامت سرمربی با سه تیم استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و تراکتور تبریز سابقه صعود به لیگ برتر را دارد، حالا برای تکرار این افتخار در کسوت مدیرعاملی لحظه شماری می‌کند. استرس کمالوند روی سکوهای ورزشگاه تختی لرستان در جریان دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان به خوبی نشان می‌دهد که این چهره آشنای فوتبال چقدر برای صعود به لیگ برتر امیدوار است.

کمالوند تیمی را مدیریت می‌کند که بعد از شروع بد در لیگ یک، چهار برد متوالی را کسب کرده و خود را در جدول رده بندی بالا کشیده است. سبزپوشان دیار لرستان حالا 12 امتیازی اند و با یک امتیاز کمتر نسبت به سایپا و چادرملو اردکان در رتبه سوم ایستاده‌اند و بی‌شک برای ادامه این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها