کد خبر : 1971329 | 17 مهر 1402 ساعت 02:42 | 41K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره الهلال عربستانی‌ها را ذوق‌زده کرد (عکس)

الکساندر میتروویچ در بازی الهلال و الخلود هواداران الهلال را به وجد آورد.

ستاره الهلال عربستانی‌ها را ذوق‌زده کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی الهلال، در آخرین دیدار این تیم مقابل الخلود هواداران الهلال را ذوق زده کرد.

او که در جریان مسابقات این تیم با شور و هیجان خاصی به میدان می‌رود خیلی زود در ریاض به محبوبیت رسید، او چند روز پیش در مقابل نساجی هم عملکرد خوبی داشت و به واسطه همین شور و هیجان کش و قوس زیادی هم با بازیکنان نساجی ایجاد کرد و حواشی به وجود آورد.

میتروویچ در آخرین دیدار این تیم مقابل الخلود در جریان بازی سعی به تهیج بازیکنان الهلال داشت، او که از شرایط بازی در ابتدای مسابقه راضی نبود سعی داشت با تحریک کردن بازیکنان فوتبال بهتری ارائه کنند و به گل برسند، او با فریادهای بلند چندین بار کلمه "یالا، یالا" را تکرار کرد و همین موضوع هواداران الهلال را ذوق زده کرد.

1937809

آنها در شبکه‌های مجازی این صحنه را دست به دست می‌کنند و از هیجانی که صرف تیمشان می‌کند و عربی صحت کردن او حسابی سر کیف آمده‌اند.

میتروویچ در این فصل 6 گل در لیگ روشن و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا برای الهلال به ثمر رسانده است، او 2 پاس گل هم در مسابقات لیگ عربستان به ثبت رسانده است و فصل خوبی را در این تیم سپری می‌کند.

الهلال در آخرین بازی خود سه بر صفر الخلود را شکست داد و به صدر جدول لیگ روشن عربستان رسید.

دیدگاه‌ها