کد خبر : 1971258 | 16 مهر 1402 ساعت 19:55 | 15K بازدید | 15 دیدگاه

اسطوره لیورپول: این تیم در حد قهرمانی نیست

جیمی کاراگر، بازیکن سابق لیورپول، فکر می‌کند که این تیم به خاطر نداشتن یک هافبک وسط سطح بالا و مدافع ذخیره خوب، نمی‌تواند در اندازه‌های قهرمانی لیگ برتر ظاهر شود.

اسطوره لیورپول: این تیم در حد قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم لیورپول فصل جدید را امیدوارکننده شروع کرده است، آنها در لیگ برتر در هشت مسابقه پنج برد، دو تساوی و یک شکست بحث برانگیز مقابل تاتنهام را بدست آوردند و در لیگ اروپا هم هر دو بازی ابتدایی خود را در مرحله گروهی پیروز شدند. 

1937645

اما با این حال، جیمی کاراگر در مورد توانایی لیورپول برای قرار داشتن در لیست مدعیان لیگ برتر در این فصل تردید دارد و دلیل اصلی آن را نبود یک هافبک وسط بازی‌ساز می‌داند: "اینکه این تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، فکر می‌کنم سخت باشد. این ممکن است چیزی باشد که آن‌ها در فصل آینده به سراغش بروند. بعد از اینکه چند بازیکن به تیم اضافه کردند، زیرا فکر می‌کنم آنها واقعاً فاقد یک هافبک مرکزی برتر و برتر هستند که بتواند جلوی چهار دفاع قرار بگیرد.

همچنین تیمی که مدعی قهرمانی است باید دفاع وسط مطمئنی روی نیمکت داشته باشد. من فکر می‌کنم این فصل امیدوارکننده خواهد بود و خواهیم دید تیم چه نتیجه‌ای خواهد گرفت."
لیورپول تابستان امسال سرمایه‌گذاری زیادی روی هافبک‌های مرکزی انجام داد و در مجموع 146 میلیون پوند برای چهار بازیکن پرداخت کرد: الکسیس مک آلیستر (40 میلیون یورو)، دومینیک سوبوسلای (70 میلیون یورو)، واتارو اندو (22 میلیون یورو) و رایان گراونبرخ (42 میلیون یورو). اما هیچ کدام هنوز در حد و اندازه‌های لیورپول ظاهر نشده‌اند.

دیدگاه‌ها