کد خبر : 1971257 | 16 مهر 1402 ساعت 19:51 | 13.2K بازدید | 10 دیدگاه

لیورپول امروز هم از داوری ضرر کرد

میکا ریچاردز اعتقاد دارد که پاسکال گروس، بازیکن برایتون، به دلیل خطا روی دومینیک سوبوسلای، هافبک برایتون، مستحق دریافت کارت قرمز بوده است.

لیورپول امروز هم از داوری ضرر کرد

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، برایتون مقابل لیورپول قرار گرفت. در شرایطی که تیم روبرتو دی‌زربی با اشتباه ویرژیل فن دایک و الکسیس مک‌آلیستر یک بر صفر جلو افتاده بود، لیورپول در همان نیمه اول با دو گل محمد صلاح به عنوان تیم برنده به رختکن رفت. گل دوم صلاح روی یک ضربه پنالتی به ثمر رسید که از خطای پاسکال گروس روی دومینک سوبوسلای به دست آمده بود. میکا ریچاردز، بازیکن سابق منچسترسیتی و کارشناس فوتبال در شبکه اسکای اسپورتس، معتقد است که گروس به دلیل آن خطا باید از زمین بازی اخراج می‌شد.

1937642
1937641

ریچاردز پس از سوت پایان بازی در اسکای اسپورتس گفت: «از نظر من داوران مسابقه اشتباه کردند که گروس را اخراج نکردند. به نظر من طبق قانون این یک کارت قرمز است. یک موقعیت واضح و آشکار گلزنی بود که گروس مانع از آن شد. طبق قانون، مانع شدن از موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی با کارت قرمز همراه است و برایتون در همین نیمه اول باید ده نفره می‌شد. اگه گروس خطا نمی‌کرد آن موقعیت تبدیل به گل می‌شد. دیگر چه مدرکی لازم دارید؟»

در نهایت، بازی با گل تساوی لویس دانک در دقیقه ۷۸، با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید تا لیورپول در دومین هفته پیاپی موفق به کسب سه امتیاز نشود.

این در حالی است که هفته قبل هم به دلیل اشتباه داوری، گل لوئیز دیاز مقابل تاتنهام مردود شده بود و جنجال زیادی در پی داشت.

دیدگاه‌ها