کد خبر : 1971233 | 16 مهر 1402 ساعت 18:30 | 21.1K بازدید | 4 دیدگاه

استقبال غیرمنتظره: نام این مهاجم با پیراهن دروازه‌بانی!

میلان در وبسایت رسمی باشگاه پست اولیویه ژیرو را به دروازه‌بان تغییر داده است.

استقبال غیرمنتظره: نام این مهاجم با پیراهن دروازه‌بانی!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم میانی تیم میلان در آخرین دقایق پیروزی جنجالی 1-0 دیشب مقابل جنوا پس از اخراج مایک مینیان و نبود تعویض اضافه برای تیم مجبور شد دستکش به دست کند و دقایقی را به عنوان دروازه‌بان برای تیمش بازی کند. او حتی در یک موقعیت تک به تک یک سیو مهم را هم انجام داد و یک بار هم با خوش شانسی، توپ روی یک ضربه آزاد به تیرک دروازه‌اش برخورد کرد. تیم میلان به هر شکلی که بود موفق شد دروازه را با کمک ژیرو بسته نگه دارد، پیروزی را حفظ کند و به صدر جدول سری آ برسد.

1937599

بعد از این اتفاق، نشریه فرانسوی اکیپ به شوخی ژیرو را در بخش دروازه‌بانان تیم ملی فرانسه قرار داد، اما میلان پا را فراتر گذاشت و آن را به صورت رسمی در وبسایتش درج کرد. ژیرو اکنون در وبسایت هم در بخش دروازه‌بانان و هم در بخش مهاجمان قرار دارد.

حتی گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه فروشگاه باشگاه میلان با موجی از درخواست‌ها برای پیراهن دروازه‌بانی با نام ژیرو روبرو شده است. با توجه به محرومیت ماینیان و تئو هرناندز در دیدار حساس میلان مقابل یوونتوس پس از فیفادی برای انجام بازی‌های ملی، ممکن است این آخرین باری نباشد که ژیرو مجبور می‌شود به عنوان دروازه‌بان برای تیمش به میدان برود.

دیدگاه‌ها