کد خبر : 1971175 | 16 مهر 1402 ساعت 13:32 | 13.1K بازدید | 15 دیدگاه

عیسی مقابل گلر عراقی پا پس نکشید:

فهد طالب-آل کثیر: تقابل جذاب هفته

عیسی آل کثیر مقابل فهد طالب گلر عراقی صنعت کار ساده ای نداشت، اما در نهایت او در این دوئل پیروز از میدان خارج شد.

فهد طالب-آل کثیر: تقابل جذاب هفته

به گزارش "ورزش سه"، اولین حضور آل کثیر در ترکیب سپاهان با جذابیت‌های زیادی همراه بود، در نگاه اول اگر معیار نتیجه بازی و تعداد گل‌های عیسی در این مسابقه بگذاریم، او در مقابل فهد طالب برنده بی قید و شرط خواهد بود اما این تقابل جذاب تر از چیزی است که آمار نشان می‌دهد.

فهد طالب گلر عراقی صنعت نفت آبادان در تعطیلات لیگ به همراه تیم ملی عراق در دیدار فینال جام پادشاهی تایلند ستاره این تیم بود و با مهار پنالتی در جریان مسابقه و ضربات پنالتی تیم ملی کشورش را قهرمان کرد و با آمادگی ذهنی بالایی به لیگ برتر بازگشته بود.

عیسی هم سرشار از انگیزه و آماده درخشش با پیراهن سپاهان بود، او فصل سختی را تجربه کرد و انواع حاشیه را تجربه کرد و مدت ها از ترکیب این تیم دور بود.

با ذهنیتی که در این دو بازیکن وجود داشت می‌شد تشخیص داد که این تقابل جذاب خواهد بود، فهد طالب حتی پس از دریافت دو گل همچنان ستاره صنعت نفت بود و در دو صحنه در کمتر از 10 دقیقه عیسی آل کثیر را مغلوب کرد تا اینطور به نظر برسد که دست بالا با دروازه‌بان عراقی است.

دقیقه 21 حرکت رامین رضاییان و پاس در عمق او با فرار خوب آل کثیر همراه شد که اینطور به نظر می‌رسید عیسی در شرایط تک به تک قرار گرفته است اما خروج جسورانه و فوق العاده فهد طالب 18 قدم صنعت نفت را پاکسازی کرد و موقعیت از سپاهان گرفته شد.

1937488
1937489
1937490

10 دقیقه بعد در دقیقه 31، صحنه زیبایی رقم خورد، ارسال مواج و فوق العاده زکی پور با ضربه سر دیدنی آل کثیر همراه شد، او در این صحنه به خوبی توپ را به سمت کنج دروازه صنعت هدایت کرد اما فهد طالب با شیرجه دیدنی توپ را به کرنر فرستاد.

1937492
1937491
1937493

این دومین صحنه‌ای بود که فهد طالب آل کثیر را در گلزنی ناکام گذاشته بود، اما 2 دقیقه بعد از این صحنه آل کثیر با نفوذ از سمت چپ و سرتوپ زیبا مجدد خود را موقعیت گلزنی قرارداد و ضربه زمینی او بالاخره فهد طالب را مغلوب کرد.

1937494

نیمه دوم مسابقه، آل کثیر این بار روی اشتباه فهد طالب در دفع کردن شوت پرقدرت محمد کریمی در محوطه جریمه حاضر شد و ریباند توپ را به گل تبدیل کرد تا به تعداد هر موقعیتی که طالب از او گرفته بود، یک گل به ثمر برساند.

دیدار سپاهان و صنعت نفت یک فوتبال یک طرفه همراه با ضعف دفاعی آبادانی ها نبود، گلر آنها در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و حملات پرتعداد و سرعت بالای بازی حتی او را هم تحت تاثیر قرارداد و به اشتباه وادار کرد.

عکس: وحید مومن زاده

دیدگاه‌ها