کد خبر : 1971166 | 16 مهر 1402 ساعت 12:58 | 42.4K بازدید | 21 دیدگاه

خوشحالی عجیب ستاره رئال از گل وینی! (عکس)

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، پیش از این که توپ وینیسیوس جونیور وارد دروازه اوساسونا شود شروع به خوشحالی کرده بود.

خوشحالی عجیب ستاره رئال از گل وینی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‎‌های هفته نهم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با چهار گل از سد این تیم عبور کند. 

بلینگام بار دیگر ستاره بی‌چون و چرای رئال در این بازی بود و درخششی را که از ابتدای فصل و از زمان پیوستنش به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به نمایش گذاشته بود بار دیگر تکرار کند. 

این ستاره انگلیسی دو گل در این بازی به ثمر رساند اما واکنش جالبی که به گل وینیسیوس جونیور داشت از چشم دوربین‌ها پنهان نمانده و توجه بسیاری از هواداران این تیم و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است. 

1937477

وینیسیوس در دقیقه 65 و روی پاس گل عالی فدریکو والورده موفق شد دروازه حریف را باز کند اما در حالی که به سمت دروازه می‌رفت و هنوز ضربه‌ای به توپ نزده بود، بلینگام خوشحالی‌اش از گل سوم تیمش را شروع کرده بود.
کاربران شبکه‌های اجتماعی با دست به دست کردن عکسی که از این صحنه منتشر شده مدعی شدند که این بازیکن به حدی به هم تیمی برزیلی‌اش که رابطه بسیار خوبی هم با یکدیگر دارند اطمینان دارد که هیچ تردیدی درباره ورود این توپ به دروازه نداشت. 
هواداران رئال معتقد هستند که اعتماد و رابطه خوب شکل گرفته بین بلینگام و دیگر بازیکنان این تیم باعث شده که او خیلی سریع با شرایط سازگار شود و از دلایل مهم درخشش این بازیکن در ترکیب رئال است.

دیدگاه‌ها