کد خبر : 1971116 | 16 مهر 1402 ساعت 08:37 | 164.4M بازدید | 26 دیدگاه

تصویر تکراری ساپینتو: محروم و نشسته در جایگاه

ریکاردو ساپینتو یک بازی دیگر تیمش را به دلیل محرومیت از دست داد.

تصویر تکراری ساپینتو: محروم و نشسته در جایگاه

به گزارش "ورزش سه"، داستان محرومیت‌های ریکاردو ساپینتو به یک سریال تکراری و بی پایان تبدیل شده است. سرمربی پرتغالی که هر چقدر از بعد فنی دارای علم و دانش پیشرفته‌ای در سطح مربیگری است، به همان اندازه نیز بسیار پرحاشیه و گرفتار در جار و جنجال‌های اطراف و بیرون از زمین مسابقه است.

ساپینتو در دیداری از هفته پنجم لیگ قبرس با همه درگیر شد. از سرمربی و دستیار حریف گرفته تا داور چهارم و یکی از هواداران تیم مقابل! تمام این اتفاقات سبب شد تا کمیته انضباطی قبرس براساس گزارش ناظر مسابقه، حکم به محرومیت چهار ماهه پرتغالی پرحاشیه بدهد و این به معنای پایان همکاری او با آپوئل خواهد بود.

1937395

باشگاه قبرسی در این چهار ماه باید در 17 مسابقه به میدان برود که یکی از آنها روز گذشته برگزار شد. مدیران آپوئل نمی‌خواهند با سرمربی همکاری کنند که در تمام این مسابقات از جایگاه ویژه نظاره گر مسابقات باشد. آنها به حکم صادره اعتراض کرده‌اند ولی همزمان با چند گزینه وارد مذاکره شده‌اند تا در صورت عدم کاهش محرومیت ساپینتو، با او قطع همکاری کنند.

روز گذشته آپوئل توانست با یک گل از سد اتلوس عبور کرده و با صدرنشین جدول رده بندی هم امتیاز شود. یکی از رسانه‌های قبرسی تصویری از ساپینتو را منتشر کرده که از جایگاه خبرنگاران در حال تماشای مسابقه است. صحنه‌ای که برای هواداران استقلال بسیار آشناست و آنها فصل قبل این وضعیت را در بازی‌های متعددی تجربه کردند.

1937396

به هر حال همه در انتظار رأی دادگاه تجدیدنظر هستند. چنانچه محرومیت ساپینتو کاهش یابد، مدیران آپوئل با او ادامه می‌دهند. در غیر اینصورت به احتمال فراوان سناریوی ایران برای ریکاردوی شیردل مجددا تکرار می‌شود و او به دلیل درگیری و محرومیت سنگین، شغلش را از دست خواهد داد.

1937397