کد خبر : 1971095 | 16 مهر 1402 ساعت 03:39 | 20.7K بازدید | 20 دیدگاه

باهویی بدون یک دقیقه نیمکت نشینی جام می‌گیرد!

نبیل باهویی که قبل از بازی النصر به پرسپولیس پیوسته بود بعد از اینکه در دو بازی آسیایی این تیم غایب بود حالا یک بازی لیگ برتری را هم از دست داده است.

باهویی بدون یک دقیقه نیمکت نشینی جام می‌گیرد!

به گزارش ورزش سه اوسمار ویرا دستیار برزیلی یحیی گل محمدی در کادر فنی پرسپولیس تاکید کرد نبیل باهویی مهاجم جدید پرسپولیس بعد از حدود 20 روز از حضورش در تهران همچنان شرایط بدنی مساعدی برای حضور در مسابقات این تیم ندارد.
با این شرایط باهویی بعد از اینکه نتوانست در دو بازی حساس آسیایی دست یحیی را بگیرد حالا در دیدار لیگ برتری مقابل گل گهر هم غایب خواهد بود و باید دید تا بازی پیکان که 13 روز بعد از این دیدار و پس از بازی‌های ملی برگزار می‌شود آماده خواهد شد یا خیر.
باهویی از فهرست پرسپولیس برای دیدار با گل گهر خط خورده است اما احتمالا بازی تیمش در ورزشگاه آزادی را از نزدیک تماشا خواهد کرد تا اتمسفر مسابقات خانگی تیم جدید خود با حضور هواداران این تیم را از نزدیک لمس کند و ببیند که به چه تیم بزرگی آمده است.

1935833

نکته جالب اینجاست که با توجه به مراسم اهدای سوپرجام به پرسپولیس در پایان بازی با گل گهر، باهویی بدون حتی یک دقیقه بازی و حتی نیمکت نشینی در پرسپولیس می‌تواند اولین جام با این تیم را در درست بگیرد و این جام در رزومه فوتبالی او ثبت خواهد شد. البته احتمالا این مهاجم در لحظه بالابردن جام کنار دیگر بازیکنان تیم حاضر نخواهد شد اما فرصت این را دارد تا در رختکن این جام زیبا را لمس کرده و بالای سر ببرد.

دیدگاه‌ها