کد خبر : 1971058 | 15 مهر 1402 ساعت 22:56 | 37.4K بازدید | 19 دیدگاه

بلینگام فاش کرد: این راز درخشش من است!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، اعتراف کرد که هر بازی کل ورزشگاه تیمش را قدم می‌زند چون فکر می‌کند این کار به او تمرکز می‌دهد.

بلینگام فاش کرد: این راز درخشش من است!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام درخشان‌ترین ستاره رئال مادرید تا اینجای فصل است. این ملی پوش انگلیسی پس از گذشت دو ماه از حضور در اسپانیا، تیم را مال خود کرده است و مثل یک بازیکن با تجربه بازی می‌کند. بلینگام در پیروزی 4-0 خانگی امروز عصر مقابل اوساسونا در لالیگا، تعداد گل‌های خود را در هشت بازی در این لیگ به 8 تا رساند. او دو گل هم برای تیمش در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

فرم بی نظیر او باعث شده است تا همه درباره اینکه چه زمانی اولین توپ طلایش را دریافت می‌کند حرف بزنند و همچنین این بازیکن 20 ساله در مادرید به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های هواداران تبدیل شده است و خودش هم از بازی در مقابل تماشاگران استادیوم سانتیاگو برنابئو لذت می‌برد.

1937267

اما او پس از پیروزی اوساسونا در مورد یک حرکت خرافی جالب به تلویزیون مادرید گفت که باعث می‌شود قبل از هر بازی بتواند تمرکز خودش را حفظ کند و دچار استرس نشود: "من دوست دارم یک بار قبل از شروع مسابقه کل زمین بازی را قدم بزنم. زمانی که در دورتموند هم بودم این کار را می‌کردم. در واقع در تمام دوران حرفه‌ای خود این کار را انجام داده‌ام و به من کمک می‌کند عصبی نشوم و متمرکز بمانم."

بلینگام اکنون برای بازی در مقدماتی یورو 2024 مقابل ایتالیا در 17 اکتبر به تیم انگلیس می‌پیوندد.

دیدگاه‌ها