کد خبر : 1971018 | 15 مهر 1402 ساعت 20:42 | 11.9K بازدید | 15 دیدگاه

تن‌هاخ: همه چیز علیه ماست، باید شانس‌مان را بسازیم

اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 2-1 مقابل برنتفورد در وقت‌های اضافه به ستایش از تیمش پرداخت و گفت یونایتد حق دارد و باید از این پیروزی خوشحال باشد.

تن‌هاخ: همه چیز علیه ماست، باید شانس‌مان را بسازیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در هفته هشتم لیگ برتر در خانه‌اش به مصاف برنتنفورد رفته بود تا پایان وقت‌های قانونی 1-0 عقب افتاده بود ولی در بازگشتی رویایی با دو گل اسکات مک‌تامینی در وقت‌های تلف‌شده انتهای مسابقه موفق شد 2-1 به پیروزی برسد.

اریک تن‌هاخ در پایان بازی به ستایش از ستاره اصلی تیمش در این بازی اسکات مک‌تامینی پرداخت و گفت او برای تک تک توپ‌ها جنگید و در نهایت با به ثمر رساندن دو گل به آنچه استحقاقش را داشت رسید.

بهترین اتفاقی که در دوران مربی‌گری شما در یونایتد افتاد این کامبک بود؟
نمی‌دانم. مسئله من نیستم. مسئله مهم این است که عملکرد تیم خوب باشد. این بازی خلاصه‌ای از همه آن چیزی بود که سعی داریم به همه توضیح بدهیم. همه چیز علیه ما است ولی وظیفه ما است که تلاش کنیم و شانس را خودمان بسازیم. این همان کاری بود که امروز کردیم.

اعتراض هواداران در اولدترافورد
باید از همه هواداران تشکر کنم. آنها امروز در طول مسابقه پشت ما بودند و حمایت کردند.

عملکرد درخشان مک‌تامینی
بی‌نظیر بود. بازیکنی که در پایان مسابقه وارد زمین می‌شود و با آن ذهنیت عالی چنان کاری می‌کند باید گفت او فوتبالیست بی‌نظیری است. مک‌تامینی با انرژی و اعتماد به نفس بالایش نتیجه را برگرداند. از وقتی وارد زمین شد هر جا که بود برای هر توپی جنگید و در نهایت هم پاداش تلاش‌هایش را گرفت.

1937183

روی هم‌ رفته از عملکرد تیم راضی هستی؟
من به این تیم واقعا افتخار می‌کنم. وقتی گل دوم را زدیم حتما دیدید که بازیکنان ما چطور خوشحالی کردند. این روحیه‌ای است که در تیم ما وجود دارد. باور کنید در رختکن چنان حس و عالی عالی‌ای وجود دارد که توصیف کردنی نیست.

در این بازی نکات مثبت یونایتد چه بود؟
نکات مثبت زیادی است ولی وقتی شما گلی مثل گل برنتفورد دریافت می‌کنید باعث می‌شود حریف‌تان اعتماد به نفس پیدا کند. ولی ذهنیت ما و به خصوص صبرمان باعث شد در نهایت بتوانیم پیروز شویم.

با اینحال به نظر می‌رسد یونایتد هنوز خیلی کار دارد
بله همینطور است. من می‌دانم که خیلی کار داریم ولی می‌توانیم و باید از این پیروزی لذت ببریم. ما تیم خوبی هستیم. تیمی که بازیکنانی عالی دارد.

دیدگاه‌ها